Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Ja det behöver jag nog då! Tack för hjälpen:-)
Ja det behöver jag nog då! Tack för hjälpen:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reklam för weather station http://www.worldfengur.com/
Har ni provat olika webbläsare? IE, Chrome, Firefox...? Fungerar utan problem för mig.
+ Fresus
Är mycket intresserad av ett sådant och det känns som det skulle passa mig och Laukur bra Smidigt sen när lillen ska ridas in också!
Har hintat till min kära make och min kära mor att ett sånt skulle sitta fint när jag fyller 25 i januari
Men storlek? Laukur har ju stort huvud och drar full i grimmor och vanliga träns. Vad har ni för storlek på era?
KL
Eländes elände...
Sol har bråkat med sin hagkompis igen, så nu går de i separata hagar tillfälligt. Hon har varit väldigt öm i bakdelen igen så det kanske är det som gör henne extra lättretad.
Kan de inte bara vara vänner?! Jädra djur!!
Väntar på att få på bakskorna så vi kan komma ut och rida igen. Hoppas att hovis kan klämma in oss nästa vecka.
Kl
Idag arrangerade vår klubb en Rosa bandet ritt med mig och en tjej till som ansvariga:-) Vi blev hela 13 rosaklädda ekipage med blandade hästraser plus lite fotfolk. Verkligen jättekul! Supertrevlig liten ridtur med efterföljande fika och vi fick ihop rätt mycket pengar som allt går till Cancerfonden:-)
Laukur och jag vat ledarekipage och han var helnöjd och skötte super, som alltid:-D Bild på oss kommer senare!