Lite sent svar, men bättre sent än aldrig ^^
Min Raudur är e. Frami
han kommer från Gårdeby som hade Frami förut och jag har ridit med honom för Ia Lindholm som också har haft Frami (Denni tävlade ju honom innan Charlotta Nevander på Gårdeby tog över). Både Ia och Charlotta säger att Raudur är en av de avkommor som är mest lik Frami så jag kan nog utgå från att hans utstrålning är lik hans pappas
Frami är ju tydligen en otroligt snäll hingst som knappt vet vad dåligt humör betyder. Raudur är nog "lite" kaxigare vilket han troligtvis har fått från sin mamma
Trots att han är väldigt tuff så är han ändå otroligt samarbetsvillig och alltid väldigt positiv och glad. Han älskar att få uppmärksamhet och beröm och är väldigt lättlärd när det kommer till nya saker (speciellt om han får godis, hehe..).
Han har mycket påskjut bak och har därför väldigt lätt för ökad tölt, han har desto svårare med samlad tölt då han hellre skjuter på än vinklar bakbenen, något vi jobbar med hela tiden och som jag även tror att Frami hade svårare för.
Nu utbildade ju Denni Frami och jag har utbildat Raudur, så därför tar det ju längre tid för Raudur att lära sig. Lite olika nivå på ryttarna
Skulle vara roligt att höra hur din Dropi är
du har säkert förklarat det redan men jag har inte hängt med i tråden