Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Shoppa e kul! ;-)
Jag hade inte ridförbud innan återbesöket nu. Första felet var ju höger bak, inflammation i bursa. Hon blev bra från det och skulle sättas igång. Det gjorde vi men vid återbesök två är högersidan helt bra, men nu har hon något nytt fel. Det kunde tydligen vara liknande våra ryggskott. Så med det nya felet skulle jag inte rida. Det var väldigt flummiga hemgångsråd! Vi skulle inte rida men gärna motionera utan ryttare. Återbesök "till våren nångång"... Så jag antar jag kör lite lugnt o försiktigt ett tag o sen börjar rida igen.
Hur länge har ni ridförbud? Fick du det efter första besöket eller kom det senare? Jag fick för mig att du red henne för ett tag sen.
Om du hittar guldbyxor nånstans får du gärna tipsa
Nu när Sols sadel äntligen ligger stilla (gissar att det beror på behandlingen för hon använder ryggen annorlunda) så blir jag så galet sugen på att shoppa loss på snygga schabrak.
Blir ju inte bättre av att jag skaffat mig en ny hobby, shoppingsuget är galet stort. Det är ju så mycket man "behöver" mer eller mindre.
Shoppa e kul! ;-)
Jag hade inte ridförbud innan återbesöket nu. Första felet var ju höger bak, inflammation i bursa. Hon blev bra från det och skulle sättas igång. Det gjorde vi men vid återbesök två är högersidan helt bra, men nu har hon något nytt fel. Det kunde tydligen vara liknande våra ryggskott. Så med det nya felet skulle jag inte rida. Det var väldigt flummiga hemgångsråd! Vi skulle inte rida men gärna motionera utan ryttare. Återbesök "till våren nångång"... Så jag antar jag kör lite lugnt o försiktigt ett tag o sen börjar rida igen.