Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul! Vad för grenar kör du då?
Jag motionskörde med mina shettisar o travare förr.
Fast har du inte pratat om att sälja Spöket förut?
Är det en återkommande känsla att ni inte passar tycker jag du gör helt rätt
Hur gick det till att köra in henne?
Jag skulle vilja köra in Vidja, har tömkört henne för något år sedan, men vi slapp inte längre än så..
TR har ju ett liknande för 950kr. Dessutom med silverspännen! Sånt önskar jag mig av tomten..
Lite sent svar, men bättre sent än aldrig ^^Dropi är ju e Frami från Häringe. Någon annan som rider Frami avkommer här inne? Vore bara intressant att höra hur de är i lynnet
Jag har funderat länge på det, men har velat få det att kännas rätt eftersom hon är en mycket bra och mycket trevlig häst. Nu är det praktiska omständigheter som gör det lämpligt att sälja en häst just nu men när beslutet är fattat så känns det helt rätt. Hon kommer kunna få ett kalashem
Grattis til en bra framsteg med hästen Han går mycket bättre upp i herðarnar (bär sej bättre) på den senare bilden och värkar almännt ha bättre muskulatur för arbetet samt fin formad balans. (grattis igen)
Frustrationen över att inte ha egen häst är ENORM just nu. Jag lägger undan en ganska stor slant per månad öronmärkt hästkontot, men det känns ändå som en evighet tills jag kan börja kolla på hästar. Alternativet är kanske att kolla på unghäst? Men det är inte riktigt vad jag tänkt. Jag har tänkt köpa en "färdig" bra trevlig häst först, att träna, ha kul med, lära mig av och med - Och kunna tävla lite. Och sedan kanske lite senare komplettera med en unghäst.
Just nu vill jag bara rida jämt, jag vill mocka, jag vill planera träning, jag vill planera utfodring, köpa sadel. Jag bara går runt i hästtankar och det är outhärdligt typ.
Funderar på att basunera ut på hela facebook att jag skulle vilja låna häst över vinter+vårsäsongen för att ha något att träna med. Jag rider ju mycket kurser och privatlektioner, dels på medryttarhästen och lånade hästar. Men det ger liksom inte lika mycket som att jobba med en och samma. Men hästar lånas ju inte ut, bara sådär. Inte utan tankar på köp ofta. Jag skulle kunna tänka mig att ha en häst tidsbegränsat.
MVH//Hästbesatt_87