Ny teckningstråd :)

Sv: Ny teckningstråd :)

*kl*
Nu är jag långt ifrån så bra som folk här men iaf :D
Har fått för mig försöka komma igång med ritandet igen efter många års uppehåll :p
Jag har tyvärr inte tålamod till att sitta och skissa upp eller fixa till småsaker så det blir lite som det blir.

pic_50e2d362e087c36f1ab75a45.jpg

Första försök till att färglägga en häst med pennor :p
pic_50e2d3619606ee726c053fa3.jpg

Kickar liv i tråden genom att lägga in en av mina senaste tavlor, Akryl på duk ca 70x90 cm stor

storakanvasen_by_fotofori-d5sjblr.jpg

*KL*

Det är sällan jag målar just hästar men nu kan jag också vara med i den här tråden för en gångs skull! ;)

Frieser_zps32734b91.jpg

kl

Jag gjorde en till bild av min Vanja för ett tag sedan, den är inte riktigt färdig, jag lessnar ganska fort. Så den fick bli som den blev :)

Hästar är ju inte det jag målar mest, men det är roligt det också.

Vanjastegrarbakgrundjpg_zpse92fc908.jpg

Lägger in bilder när jag har tillgång till överföringsgrejen.. Glömde bort vad den kallas :o

Jag har kopierat skissen, visste inte att den var din! Jag googlade på poser på hästar och då kom den bilden upp, jag försöker inte ta åt mig något cred eller liknande, jag tyckte bara den såg trevlig ut att rita av. Många av mina bilder är avritade från datorn då jag själv inte hittar så mycket fantasi i att rita hästar i olika poser.

Vill bara buga inför alla duktiga människor här! Vilka fantastiska alster!

Så till mina gamla skapelser. Det är flera år sen jag faktiskt tog mig tiden att sätta mig ner och teckna. Så följande skapelser är 8-10 år gamla. Usch vad tiden flyger :D
(Mobilfotat så kvaliteten är kass...)

00a03fb2-3939-46a9-bb53-ae2bcb2903a7_zpsc98ea6ee.jpg

Ritade den här som omslag till en bok mamma skrev för många år sen. Det blev aldrig mer än så här. Och man kan tydligt se vem min förebild var :cool:

DSC00045_zpsef04dca2.jpg

Den här vaxhästen är ca 2 cm hög allt som allt.

image_zpsd262eeca.jpg

Och så lilla Mulle i fimolera :)

Wow, tack så mycket! :love:

Det är faktiskt en tjej här från buke som har tatuerat in just den på ryggen :D
Blev riktigt häftigt tyckte jag!

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 011
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Reville
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 211
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"