Ny teckningstråd :)

Sv: Ny teckningstråd :)

Här kommer några av mina bilder som jag har målat med hjälp av mitt ritbord i photochop :) Den första föreställer min fölunge Nangijala som föddes i början av juli 2011, den andra vår shettis Lukas och den tredje min mammas ponny Lady.

33025732.jpg

33025744.jpg

33025745.jpg

Helt otrolig! :love:

Du är verkligen fantastiskt duktig!

Underbar!

Om jag får önska ett motiv så hade jag velat se en nästan likadan, men med en spegelbild i ögat så man ser vad den tittar på. Det är en sak jag velat göra själv men aldrig fått till bra :angel:

Scandi: Kanonsnygg! En sån skulle jag lätt vilja ha hemma!

Ritar mest digitalt. Orkar aldrig riktigt göra klart bilder, tröttnar alltid för snabbt haha!

elda_by_gimmicalimpact-d4mcnts.png

requiem_by_gimmicalimpact-d4os86f.png

halona_by_gimmicalimpact-d4r9iau.png

nahele_by_gimmicalimpact-d4qsomt.png

Och en skissbild på min fina Svea!
doooodle_by_gimmicalimpact-d4u8yev.png

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 012
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Reville
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 211
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar