Enligt en den så är var 5:e småbarnsförälder otrogen. Detta gäller både män och kvinnor. Varför är man otrogen när man skaffat familj
. Ja, en del argument var "man har bara ett liv", "det man inte vet mår man inte dåligt av", "jag orkar inte med varken mig själv eller min sambo om jag inte får ha nån på sidan om". Är det så att dom otrogna är nöjda med sig själva när dom har sex med andra eftersom dom inte får nått sex med den som dom har barn med? Vad är det i själva otroheten som gör att det fungerar bättre med familjen än om dom inte var otrogna.
Sen har man förstärkt artikeln med en bild med en glad pappa som lattjar med barnet vid frukostbordet medan den sura mamman sitter och är otrogen med en annan man genom mobilen
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Sen har man förstärkt artikeln med en bild med en glad pappa som lattjar med barnet vid frukostbordet medan den sura mamman sitter och är otrogen med en annan man genom mobilen