MissFideli
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara grafikkortet som hindrar, svårt att säga på distans.Vad är det som gör att jag inte kan spela "moderna" spel då? Tog hem Unravel för ett par år sen och det startade inte ens.
Jag skrev vanligast, inte uteslutandeFinns många med 16 GB för strax under 10' med.
När det gäller intel och amd har jag för mig att amd den senaste tiden haft processorer med bättre pris/prestanda jämfört med intel. Tror dock den absolut senaste intel har blivit lite bättre, men om den är ikapp vet jag inte. Detta är jag dock inte 100% säker på.
Vad glad jag är över att ha er att fråga nu då!!![]()
En del av det roliga i att köpa ny dator är ju att kolla runt vad som finns och jämföra... så nu kunde jag ju göra det å dina vägnar och inte lägga ut pengar själv!![]()
Hoppas du blir nöjd med den nya datorn![]()
Är det viktigt om det är i5 eller i7-processor?
Tycker den ser bra ut. Processorn är precis det jag menade med att i7 inte alltid är att föredra över i5, och du kan utöka RAM minnet på den i framtiden. För mig hade enda minuset varit att det inte finns en minneskortsplats, jag fotar och redigerar en del och tycker det är knöligt med sladdar, annars är det ju enkelt att köpa en läsare att plugga in.
Tycker den ser bra ut. Processorn är precis det jag menade med att i7 inte alltid är att föredra över i5, och du kan utöka RAM minnet på den i framtiden. För mig hade enda minuset varit att det inte finns en minneskortsplats, jag fotar och redigerar en del och tycker det är knöligt med sladdar, annars är det ju enkelt att köpa en läsare att plugga in.
HUR håller du reda på vad som ligger på vilken?@Valerianovna: Vi ska INTE, jag upprepar INTE!, gå in på hur många externa hårddiskar jag har...
...det är mer än två handfullar![]()
![]()
@Valerianovna: Vi ska INTE, jag upprepar INTE!, gå in på hur många externa hårddiskar jag har...
...det är mer än två handfullar![]()
![]()
Är det inte risk att slita ut kontakterna i kameran till minneskortet om man plockar ut minneskortet varje gång man för över bilder? Min tanke med att använda usb är att om den anslutningen går sönder funkar kameran ändå att använda.Tycker den ser bra ut. Processorn är precis det jag menade med att i7 inte alltid är att föredra över i5, och du kan utöka RAM minnet på den i framtiden. För mig hade enda minuset varit att det inte finns en minneskortsplats, jag fotar och redigerar en del och tycker det är knöligt med sladdar, annars är det ju enkelt att köpa en läsare att plugga in.