Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det finns men vilka vågar man lita på? Är ju en djungelJag skulle inte lita fullt ut på Windows egna antivirus men det finns bra och gratis antivirus och antimalware program (som dessutom inte tar så stor plats)
Hur menar du här?Imo är antivirusprogram mer virus än antivirus.
Hade missat ditt svar. Desktop är stationär va? Jag hade egentligen tänkt en sådan men sen insåg jag att jag kände mig väldigt begränsad av att aldrig kunna ta med datorn även om den nog till stor del kommer fungera som stationär.Jag brukar kolla på Prisjakt där man kan jämföra och det brukar recenseras av 'riktiga' kunder, med caveat att de som recenserar är de som är missnöjda. Jag skulle satsa på gott om RAM där du kan stoppa in mer vid behov. En relativt rymligt ssd intern disk som du kan ha systemet på och en flerkärnig cpu och inte stirra dig blind på hastigheten. Ja och usb portar men egentligen behövs inte särskilt många eftersom du kan ha en hub.
Jag skulle satsa på något som fyller dina behov nu särskilt om du inte vill lägga mycket på den, men se till att du kan uppgradera utan problem. Fördelen med en desktop är ju att den är mycket enklare att uppgradera, när jag byggde min så valde jag att lägga krut på cpu och RAM med ett basgrafikkort. Chromebook har jag inga bra erfarenheter av, och jag vill inte heller bli låst till google i den utsträckning man blir.
Beroende på program, om dom har någon säkerhetshål så kan dom släppa in grejjer istället. Dom skickar popups hela tiden om alla "virus" dom hittar, det mesta bara hittepå för att du ska tro att det funkar, för vem vill ha ett virusprogram som aldrig fångar några virus?Hur menar du här?
Beroende på program, om dom har någon säkerhetshål så kan dom släppa in grejjer istället. Dom skickar popups hela tiden om alla "virus" dom hittar, det mesta bara hittepå för att du ska tro att det funkar, för vem vill ha ett virusprogram som aldrig fångar några virus?
Hade missat ditt svar. Desktop är stationär va? Jag hade egentligen tänkt en sådan men sen insåg jag att jag kände mig väldigt begränsad av att aldrig kunna ta med datorn även om den nog till stor del kommer fungera som stationär.
Och nu får du mig åter att börja om på den fråga jag ställde mig för närmare 1 år sedan, stationär eller bärbarJag har en stationär eftersom jag vill ha ultimat bang for the buck och en stationär har extremt mycket bättre kapacitet och utbyggnadsmöjligheter till ett lägre pris. Sedan har jag en Samsung platta om jag behöver något bärbart. Man kan köpa till en docka med tangetbord till plattan om man behöver det - vilket jag inte behöver utan det räcker med det inbyggda tangentbordet.
Jag gick över till bärbar för tio år sedan trots att jag till 99% använder datorn hemma, men ibland sitter jag vid skrivbordet, ibland vid matbordet, ibland i sängen osv. Sen tar den liten plats, allt samlat och lätt att plocka undan. Kommer inte gå tillbaka till stationär.Och nu får du mig åter att börja om på den fråga jag ställde mig för närmare 1 år sedan, stationär eller bärbar
Och nu får du mig åter att börja om på den fråga jag ställde mig för närmare 1 år sedan, stationär eller bärbar
Vad blev det för någon?Nu har jag inte bara lagt i korgen utan även beställt
Jag vet att det finns men vilka vågar man lita på? Är ju en djungel