Ny bildtråd!

nordsvensken

Trådstartare
Sommaren närmar sig, och nu vill jag se lite nya, aktuella bilder på era barn!

Här är våran Alma, snart 14 mån:

10488127.jpg


10438990.jpg


så här fin blir man när man leker trädgårdsmästare i mammas rabatt!
10821111.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Här är min lille kille när han hjälper mig att plocka ur diskmaskinen. Han har precis börjat släppa stödet och balansera själv när han står. Bäst går det när han får något riktigt spännande i händerna och glömmer bort att han "inte kan" stå.

P1070799.jpg


Och så gungar han i parken:

fnyfniken_gungar2.jpg


fnyfniken_gungar.jpg


Fny
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ny bildtråd!

10641481.jpg

10620802.jpg

10508596.jpg

10349786.jpg


sista bilden är den äldsta, från 21 maj de andra nyare... översta och sista fotade med digital systemkamera, nummer två med mobilen och nummer tre med en pocket-digitalare.
 
Sv: Ny bildtråd!

Är de första bilderna sist och de sista först i galleriet, alltså? Överflödig fråga då väl just inga barn krymper. Den FN-blå fleecejackan från Po.P är populär. Även vi har den!

Felicia har jag inte sett förut! Hej, och jättesöt! Alla är jättesöta, men jag blir nästan tjatig.

Glömde åldern, min lilleman är snart 10 månader och en formidabel avverkningsmaskin. Allt bara ryker i bitar. Det senaste han kommit på är att glasunderläggen i kork kan man bita tag i och slita i stycken :rofl:

Fny
 
Sv: Ny bildtråd!

Är de första bilderna sist och de sista först i galleriet, alltså? Överflödig fråga då väl just inga barn krymper. Den FN-blå fleecejackan från Po.P är populär. Även vi har den!

Du har helt rätt, sista bilden på sidan 3 är från bb. Den där de ligger näsa mot näsa! :love:

Den blå fleecen var andrahandsvalet. Jag ville egentligen ha den gröna.

/Timsetim
 
Sv: Ny bildtråd!

*kl*

Här kommer dagsfärska bilder på Eskil 2½. Först äter man glass med hela ansiktet och sedan DYKER man i jord- och grushögarna på gården :idea:

Han har som oftast valt kläder och skor själv ;) :cool:

eskilglass.jpg


eskilkung.jpg


eskilatt.jpg


eskilsmutsw.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Oh va gulliga godingar ni har allihopa:love:

Här kommer lite färska bilder på lilla Idun som redan är en hel månad gammal. Bilderna är lite olika gamla. Men här är hon iallafall min lilla gumma:love: :love:

Idun i sitt jätteskojjiga gym:banana:
Idungymmar.jpg


STOOORA Blå ögon:love:
Kopiaav100_0962.jpg


Fin klädd på väg till Gammel mormor o gammel morfar på kalas
100_0969.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Redan 1 månad! Tiden går så fort!

Idag var här så varmt att Alma fick bada ute för första gången i år. Hon älskar att bada, och det var extra kul att göra det ute:

10853679.jpg


10855005.jpg


10853682.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Jag gör ett nytt försök :D


Min Jakob 10 månader på beachen!
9junipbad.jpg



7juninakenfis.jpg



7juniistudentviken.jpg



4junibadareftermaten.jpg



Jag fick ingen bäbis utan en säl :rofl:
 
Sv: Ny bildtråd!

Jag har inga egna barn, däremot har jag världens sötaste lilla systerson :love:

Från i onsdags, ca fyra månader gammal:
mellest.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp