Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns ingen regel om det. du får välja sida själv.
Men om du har den på tränset är det mest praktiskt att ha den på höger sida så att vänster sida är fri för ev. prisrosett
finns väl inga regler för det. Jag har iof blivit lärd att den ska sitta på vänster sida, men det är ju inget måste.
det går ju att sätta dit rosetten iaf
Jag brukar ha min på högersida i dressyren, så att vänster är fri för en ev.rosett. och i hoppning har jag den på förbygeln. tror inte det finns ngn regel?
Alltid på vänster sida på schabraket. Fäster den med säkerhetsnål, enkelt om man har flera hästar i samma klass och använder samma sadel. Vid större sammanhang har det hänt att jag sytt fast den istället.
När jag var i danmark så var dom FEI dommarna jätte noga och suriga av sig Och så hade jag den på höger sida, dom ba: "och nästa gång sätter du nummerlappen på vänstersida" Så jag tror den skall sitta på vänster.
Hundavel & Ras När det gäller yorkie skulle jag stryka den pga de temperamenten man ser i Sverige idag. Rasen tenderar inte till att vara käck utan det...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.