Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin du kan väl vara med här med rutan nu..vi behöver lite äkta 06: or i tråden... Det är bara massa 10 or och 07 och 11 or här nu!!
Så ledsen för din skull Det var inte roligt att höra. Hoppas det går att gör nåt åt.Igår var jag och Walle på kliniken....
Som att dra ner en rullgardin.
Pålagringar båda knäna fram....
Ovanligt för en sådan ung häst enligt veterinären.
Ni som känner till min historia med min 06:a förstår säkert hur jag känner....
Igår var jag och Walle på kliniken....
Hoppas du får bättre besked och hjälp i Husaby. Håller tummarna för er.@Maui @Tessalonica @fio
Jag ska ärligt säga att jag kommer inte ihåg fullt ut vad som sades....
Det som bestämdes var iaf att plåtarna skickas till Slöinge och till Husaby för bedömning. Jag vet att veterinären nämnde eventuell operation för att "rensa upp" men vi pratade inte så mycket om prognos...
Detta skedde på min närmaste klinik som jag egentligen inte använder mig av mer än vid enkla grejer. Jag ska kontakta "min" veterinär i Husaby för en ordentlig genomgång av knäna och får diskutera prognos och framtid då.
Men det känns skit!
Igår var jag och Walle på kliniken....
Har varit iväg och tränat två pass för tränaren i helgen. F skötte sig exemplariskt även om det var ett tag sen vi var ute och åkte. Tom det läskiga hörnet i ridhuset var helt okej
Blev mycket basicjobb på träningarna, verkligen nyttigt! Fick till en riktigt härlig känsla i traven i den traven känns allt "lätt". höger galoppen som varit lite strulig förut var faktiskt helt okej. Kunde rida förvänd galopp på volt utan problem i båda varven men när det kommer till att vi ska göra det på linjer med lite svängar så blir det desto svårare (tror det sitter mer hos mig...).
Nu kan vi även rygga, hade ju totalt glömt bort det är med ryggning tills för någon vecka sen men nu har vi tränat Först fattade han inte alls att han skulle backa och för någon dag sen så gick det strålande men då var det desto svårare att få honom att bryta ryggningen Efter lite tips från tränaren i lördags så hade polletten trillat ner till gårdagens träning och då kunde jag själv styra antalet steg för att sen komma fram i trav
Hade hoppats att våren skulle vara på väg nu men i natt kom det ännu mera snö