Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem.... Junioren?kl
Juniorerna levererade idag igen! En 7:e plats i 100 cm och sen en fin nollrunda i avd B 110 som de nu med denna runda också kvalat sig ur och kan rida avd A om de vill. Men det sparar vi nog lite på tror jag, han är ju bara 6.
Idag hade vi paddock premiär Äntligen har det tinat så att det går att rida även om det var lite väl plaskigt för Fs smak
Nu hoppas jag att vi klara oss från bakslag men ska väl inte ropa hej än
Joggade bara lite lätt idag då han ömmat på mjukt underlag på ena fram hoven i några dagar (och därmed vilat), hovslagaren hittade inget direkt när han var ut igår morse. Åkte tillbaka till stallet på eftermiddagen och då var han ohalt! Misstänker att han blivit lite väl lång i hovarna denna skoperiod samt att det samlats skit under snösulan. Har även tyckt att strålen varit lite svampig även om hovslagaren inte tyckte det var mycket till strålröta.
Vem ska starta i fälttävlan? Du eller junioren?Juniorerna avslutade sin hoppsäsong med en 4:e plats i 100 cm igår och en fin nolla i 110 idag! Nu vilar vi ett par veckor innan FT säsongen drar igång.
Jag undrar också hur det går för dig @happyrider
Det blir junioren som rider Bosse i år.Vem ska starta i fälttävlan? Du eller junioren?
@tuaphua Himla tråkigt att du har såna problem med kroppen? Vad är grundproblemet?