Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om ni minns mig och Cookie?
Sålde ju honom och han hade det bra och utvecklades åt rätt håll efter en operation av bakknäna (som jag ju sa redan innan var lite skumma). Tyvärr är det nu så att Cookie vandrar på de evigt gröna ängarna efter en fraktur på en halskota som inte gick att åtgärda, han blev 9 år.
En liten bild
Vi var hos Sven igår och Sara hoppade Rivica. Hon kändes lite trött så hon fick smacka på lite på en linje. Gjorde om och då blev det bättre.
Väldigt fint och tävlingslikt hos Sven.
Beklagar @SusieQ
Så tråkigt när det blir så.
@tuaphua Nu har vi vår. 7 dagar i sträck över nollan påstår meteorologen men jag tycker det är minusgrader lite då och då och ofta halt.
Red på travbanan dag. 1500 meter lite kuperad med ca 200 meter som man bör skritta nerför. Bred fin bana alltid harvad o mjuk.
Travade ett varv och sedan tre i galopp med lite skritt emellan. Rivica fick galoppera på i eget tempo de två första varven och sista drev jag. Nu ska hon få bra kondis.
Hamnade här fio Men kan inte jag få träffa Hille? Inte sett honom sen han var 3 ju...Jag flyttar ner till Skåne ett tag nu och då ska vi banne mig galoppera på både sandvägarna i skogen och på terrängbanorna!! Flyttar ner den 9 mars och första terrängträning är den 11 mars! Kommer hem igen 4 april! Hille får följa med ner oxå, kan ju inte lämna honom tyvärr, blir lite svårt att få tag på någon som kan passa en häst en månad!
Hamnade här fio Men kan inte jag få träffa Hille? Inte sett honom sen han var 3 ju...
Jag minns er absolut!Vet inte om ni minns mig och Cookie?
Sålde ju honom och han hade det bra och utvecklades åt rätt håll efter en operation av bakknäna (som jag ju sa redan innan var lite skumma). Tyvärr är det nu så att Cookie vandrar på de evigt gröna ängarna efter en fraktur på en halskota som inte gick att åtgärda, han blev 9 år.
En liten bild
Nu har lilla Harriettan kommit fram till Kanada! Allt har gått bra o Holland hade öst beröm över min trevliga och väluppfostrade häst!
Jag är jättenöjd idag över Loppan å dottern då dom sprang på 68,8% i lc:1 och 63% i lb:1.
Visst ska Loppan inte ha några problem med det men det krävs ju två och för tillfället är hon rätt taggad så jag tyckte tösen höll sig kall och red med en positiv inställning!
Nu har vi anmält till första "riktiga" tävlingen.