Nu vet jag vad som har varit fel...

Sv: Nu vet jag vad som har varit fel...

Samma sak hände oss... Jag fick en stor bebis på över 4 kg, och pga jobbig förlossning så kom amningen igång sent... Tror vi satt och grät alla 3 (jag, bebis och sambo) för INGENTING funkade och man kände sig så värdelös... Och sedan träffade jag en BM som gick och hämtade en flaska ersättning. Det tog 15 min, sen hade jag fått min gullebebis tillbaka :love: Och då satt jag istället och bölade över att jag var värdelös som inte fattat vad han ville, att han bara var hungrig... Livet är inte lätt som nybliven mamma, och dessutom med femtielva hormoner i kroppen ;)

Skönt att ni kom på vad det var iaf, och att allt funkar så bra nu! :)

Och du, släng nått gammalt över ditt dåliga samvete, du är säkert en kanonbra mamma! :bow:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 588
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
6 079
Senast: AraSlei
·
Gravid - 1år Känns som att vi har hamnat i ett moment 22 med sonen. Han är 3,5 månad och går inte upp i vikt som han ska på enbart amningen (tappat...
2
Svar
38
· Visningar
4 680
Senast: inverterad
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 086
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar