Gör inte det - mina är matvrakLåter bra, tror mer på dina hundar än på Tonto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör inte det - mina är matvrakLåter bra, tror mer på dina hundar än på Tonto
Gör inte det - mina är matvrak
Jaa det var en ras jag tänkte på. Men, förlåt, jag tycker dom är så hemskt fulaBruksriesen?
Jaa det var en ras jag tänkte på. Men, förlåt, jag tycker dom är så hemskt fula
Alltså detta helvete med foder
Ni som ger Mush vaisto, är det smakligt? Tänker på grön och svart. Funderar på att köpa 0,8kg av båda sortera och testa när det fanns så små påsar som inte kostade så mycket. Hon äter inte färskfoder (nordic och vom har jag testat) men hon äter gärna färs och rått kött.
@Red_Chili vad tror du?
Mina hundar är inte så bra provsmakare, de äter allt Meen jag skulle tro att det är godare än nordic iaf, nordic innehåller ju så mycket konstigheter. @Tonto kanske har mer tankar kring smak.
Är det inte sista rycken innan de slocknar då? Eller schäfers sysslar inte med sånt?Nu är alla hundar hemma. Jag trodde systrarna skulle vara trötta efter att ha åkt hemmifrån kl 10 och kom hem 17.00...2 spår var samt 2 omgångar på planen. Men nääää.... Nu racear de runt med Lilla S så möblerna skakar
Nejdå, inte så mycket, men har man en kräsen hund som bara vill äta kött så kanske inte potatisfiber och vetekli/korn/morot är något som går hem. Mest så jag tänkteFast det innehåller väl inte så mycket konstigheter?
Nordic Bas innehåller
Oxkött, Vom, Potatisfiber, Vetekli, Oxblod, Kalk, Mineraler samt Vitaminer
Nordic Special+ innehåller
Oxkött, Vom, Ångkokt Korn, Potatisfiber, Kalk, Oxblod, Vatten, Mineraler och Vitaminer
Nordic Spannmålsfri innehåller
Oxkött, Vom, Rå morot, Potatisfibrer, Mineral, Kalk, Vitamin, Oxblod
Nordic Light innehåller
Vom, Ångkokt Korn, Potatisfiber, Kalk, Oxblod, Mineraler och Vitaminer
Typ kusinen från landet, han gjorde stora fundersamma ögon på alla konstigheter där inne
Nejdå, inte så mycket, men har man en kräsen hund som bara vill äta kött så kanske inte potatisfiber och vetekli/korn/morot är något som går hem. Mest så jag tänkte
Igår var jag med @squarepants och en gemensam kompis och knatade typ 8-9km. Vi hade med spritkök, gulaschsoppa och fika. Så mysigt! Vi hade 7 hundar - tre wachtlar, en labrador, en jaktcocker och en pointerkorsning. Gott och blandat med andra ord Så härligt när man kan gå med en hel flock utan några konstigheter.
Jag höll även på att missa Otis tvåårsdag igår mitt röda lilla inferno till hund börjar bli vuxen
Idag har Floyd fått hänga med in till farmor och hälsa på, sedan gick vi en sväng i samhället. Typ kusinen från landet, han gjorde stora fundersamma ögon på alla konstigheter där inne
Okej, du menar så
Det är Lilla S som är boven. Hon är uttråkad....så klart, och är nu överlycklig över att hennes "småsystrar" är hemma.Är det inte sista rycken innan de slocknar då? Eller schäfers sysslar inte med sånt?
Tonto tycker faktiskt Nordic med en "massa skit" i är godare än kött. Han skulle visserligen hellre äta gurka och vattenmelon än färskfoder och torrfoder alla dagar i veckan.