På Dogmania Zero DC Faster.Åh vad härligt det ser ut!
Vart har du köpt selen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Dogmania Zero DC Faster.Åh vad härligt det ser ut!
Vart har du köpt selen?
Jag sitter och kollar på kennlar (okynnes) och funderar på ras. Finns det en hund som har huvud som en schäfer men är större? Jag har ju fåt höra ett Hund är "gigantisk" och "väldigt stor, speciellt för en tik". Jag tycker ju hon är alldeles lagom och vet inte om jag skulle vilja ha en mindre..
Hur är bruksavalade rottweilers? Någon som har erfarenhet? Hur skiljer de sig från schäfern i förighet, skärpa, osv?
Mina hundar är inte så bra provsmakare, de äter allt Meen jag skulle tro att det är godare än nordic iaf, nordic innehåller ju så mycket konstigheter. @Tonto kanske har mer tankar kring smak.Alltså detta helvete med foder
Ni som ger Mush vaisto, är det smakligt? Tänker på grön och svart. Funderar på att köpa 0,8kg av båda sortera och testa när det fanns så små påsar som inte kostade så mycket. Hon äter inte färskfoder (nordic och vom har jag testat) men hon äter gärna färs och rått kött.
@Red_Chili vad tror du?
Fuck you-attityd är jag inte så intresserad av.. Beacueron kanske kan vara något då. En ras jag har noll och ingen erfarenhet av. Men på pappret verkade den lovande!De är mer långfingret upp än en schäfer.
Mycket mer Fuck-you-attityd... men @Jadzia kan säkert ge mer nyanserad bild
Kan du inte ha en schäferhane annars? Då lär den ju vara stor? eller vänja dig vid små, smidiga hundarFuck you-attityd är jag inte så intresserad av.. Beacueron kanske kan vara något då. En ras jag har noll och ingen erfarenhet av. Men på pappret verkade den lovande!
Neej, jag vill ha flickor i min flock! Jag har haft en liten och smidig hund redan, och det är alldeles för jobbigt att behöva böja sig ner för att belöna i fotgåendet Jag vill ha hundens huvud vid min hand!Kan du inte ha en schäferhane annars? Då lär den ju vara stor? eller vänja dig vid små, smidiga hundar
Jag sitter och kollar på kennlar (okynnes) och funderar på ras. Finns det en hund som har huvud som en schäfer men är större? Jag har ju fåt höra ett Hund är "gigantisk" och "väldigt stor, speciellt för en tik". Jag tycker ju hon är alldeles lagom och vet inte om jag skulle vilja ha en mindre..
Hur är bruksavalade rottweilers? Någon som har erfarenhet? Hur skiljer de sig från schäfern i förighet, skärpa, osv?
Alltså detta helvete med foder
Ni som ger Mush vaisto, är det smakligt? Tänker på grön och svart. Funderar på att köpa 0,8kg av båda sortera och testa när det fanns så små påsar som inte kostade så mycket. Hon äter inte färskfoder (nordic och vom har jag testat) men hon äter gärna färs och rått kött.
@Red_Chili vad tror du?
Lustigt, när jag körde Musch var det valpfodret med ren i som Tinja blev helt TOKIG förTonto tycker "Meh" om Mush. Han gillar mest valpfodret med ren i.
Lustigt, när jag körde Musch var det valpfodret med ren i som Tinja blev helt TOKIG för
Hmm om man skulle ge valp blandat med någon av den andra sorten kanske. Eller blanda i nått annat. Men jag tycker Tonto har fel, Mush är mums (önskar jag, vill ha ett foder nu så jag slipper tänka på foder i kvadrat). Vad äter Tonto?Tonto tycker "Meh" om Mush. Han gillar mest valpfodret med ren i.
Hon äter fisk@Monifa Min kräsna unghund föredrar fiskfoder framför köttfoder. Jag fick ge upp färskfoder, han ratar alla sorter om det serveras mer än en dag i rad typ Nu äter han Essentials "Nautical living", det enda fodret han inte tröttnar på trots att han nu ätit det under en lång tid
Kanske ska testa valpfodret då fanns också i liten påse.Lustigt, när jag körde Musch var det valpfodret med ren i som Tinja blev helt TOKIG för
Tack! Jag känner lite att jag inne på djupt vatten med en tjänstavlad schäfer som är vuxen, understimulerad och inte kan något.. jag som bara haft världens lättsammaste (aktiveringsmässigt) hund innan som var naturligt lydig! Men jag försöker och hoppas iaf att jag ska kunna ta oss så långt att vi båda är nöjda med livet sen om vi tar oss ut på tävlingsbanan är egentligen bara ett plus och en dröm.
Mina äter det med god aptit. Jag köper i första hand svart och grönAlltså detta helvete med foder
@Red_Chili vad tror du?
Mina äter det med god aptit. Jag köper i första hand svart och grön