Nu ska hon starta!

Jettan

Trådstartare
Ja, nu ska min flicka, för första gången i ny regi starta! :bump:
Vi har haft henne sen hon var bebis och tränat henne själva och bra startat henne själva med hyfsat bra resultat, även om hon inte ännu har vunnit. Nu har hon varit utleasad sen en tid och nu äntligen ska hon starta!!!!:banana::bump:

Jag är så glad!!! Fick programmet idag, där är hon inte ens med, trotts att det är ett väldigt öppet lopp!:eek:
kanske dom skulle kollat hennes statistik... för även om hon ej har vunnit har hon startat i bra tuffare lopp och gångerna hon har nollat kan man lätt räkna på en hand!

Ha! vad chockade dom ska bli när dom spurtar ner dom på upploppet och vinner med ett par längder!!!!:rofl:;)

Sv: Nu ska hon starta!

Vilken häst/bana/lopp är det?

(säger Cambrie, som ser sig själv bli rik efter det loppet:D)

Men är det så konstigt egentligen?

Kusken har väl 1 lopp och några kval i "raden" och måste räknas som orutinerad? Och hästen har varit borta ett tag och är "ett äldre sto", såna räknas inte vet du... :D;):cool:

(Att jag vet vilken häst det är beror på lokalkännedom!)

Förresten litar jag inte riiiiktigt på dina tips för du vinner ju varenda lopp i förväg... :D

Inget fel i det, man ska "köra offensivt"! :idea:

Inte skulle man väl hålla på med trav om man inte trodde man skulle vinna???:p

Kusken är orutinerad, men vääääldigt duktig! Och hon funkar väldigt bra ihop med våran lilla tjej, så jag tror det blir kanon!

Ska man spela så är plats säkert kort, hon brukar nämligen placera sig, OCH ja hon är äldre, men samtliga i hennes släkt har presterat som bäst som äldre!!!

Men visst hon har ju inte startat på ett tag (hjärtfel), så hon kanske behöver några lopp, men hon visade ju god anda i kvalloppet, som hon för övrigt vann...:cool:

För övrigt vann "min" häst igår på Mp!! hurra!!! så nu är inte kraven så stora på flickan längre...:o

Senast ändrad:

vill inte skriva ut vad hon heter, då jag inte vill att alla ska veta vem min sambo är, eftersom det jag skriver på detta forum inte har något med honom att göra.

Denna tråd var inte tänkt som något "tips" till spelare, utan en tråd där jag ville utrycka min glädje över att min häst, som ett tag var så dålig att vi trodde vi skulle bli tvungna att ta bort henne, har blivit bra och ska få starta.

Som "ghost" uttryckte det, är väl inte speltips min starka sida, men det var inte det jag var ute efter att göra här heller....

Ja men du är ju för jäkla rolig... :rofl::rofl::rofl:

Du HAR ju redan i andra trådar gett för många ledtrådar till vem han är... :p

Men man behöver så klart gräva lite för att få fram vem han är (om man inte som jag pluggade Komvux samtidigt som honom och har känt hans pappa i drygt 15 år). :cool:

Ja men du är ju för jäkla rolig... :rofl::rofl::rofl:

Du HAR ju redan i andra trådar gett för många ledtrådar till vem han är... :p

Men man behöver så klart gräva lite för att få fram vem han är (om man inte som jag pluggade Komvux samtidigt som honom och har känt hans pappa i drygt 15 år). :cool:

ja det förklarar ju varför du kommer med gliringar hela tiden om att du vet vilka hästar vi har osv. och du är också anledningen till att jag har dragit öronen åt mig och tänker mig mer för vad jag säger, när det verkar som att någon "gräver" efter fakta om vem jag är. Eftersom Jettan är min profil och det är jag som skriver mina åsikter här och hur jag tycker har det aldrig varit min plan att min sambo ska hängas ut för det handlar inte om honom.

Om du har något att säga som rör honom specifikt är du välkommen att pm:a.

Men så vitt jag vet känner inte du och jag varandra, så du kanske kan sluta komma med kommentarer om att du vet vem jag är osv, så fort jag svarar eller har ut en tråd, för mig som inte vet vem du är, känns det väldigt obehagligt och det är tråkigt då jag tycker om att surra omkring på buke ibland, något jag kommer sluta med om det på minsta vis kan påverka min sambos verksamhet.

Men är man inte beredd att ta de svar som kommer så ska man kanske inte starta en tråd om det heller... Om jag startar en tråd om min häst på det sättet, då tycker jag en följdfråga är vad det är för häst från andra forumdeltagare inte är ett dugg konstigt att den kommer...

Min sambo har för övrigt heller inget med mitt nick att göra. Han skiter dock fullständigt i om någon tar reda på vad vi har för hästar (och jag med för den delen...).

Nej men du får inte ta det SÅ :confused: :idea: En gliring anser jag dessutom är ett "stick i sidan" vilket jag inte tycker det är att jag skriver att jag vet vilka hästar ni har? jag ber om ursäkt att jag grattade i grattistråden.

Din sambo har faktiskt kört lopp åt mig (innan han blev proffs)! :idea: Fast min häst lurade honom så de fick "bara" sistapengen då hon inte gick att få loss ur framförvarande rygg när han ryckt tussarna... :o

Det jag ville poängtera är att man ALDRIG kan skriva hästnamn eller stam i för många led eller visa en bild om man ska behålla anonymiteten om man håller på med travet och hänger på ett Internet-forum.

Hoppas det går riktigt bra för er utleasade häst i veckan.

jag brukar aldrig skriva här... men detta kände jag att jag måste svara på. det tog mig nämligen ca 1 minut att ta reda på vem din sambo var :cool: du kanske ska vara lite mer anonym om du vill vara anonym?

För övrigt vann "min" häst igår på Mp!! hurra!!! så nu är inte kraven så stora på flickan längre...:o

GRATTIS! :)

Då är det "en på tio" vem som är din sambo. Inte svårt att lista ut sen...

Gick ju i alla fall skapligt idag för utleasade hästen, trots att hon inte vann. ;)

nej, ni kanske har rätt, det är väl inget att hänga upp sig på... ?

vill bara inte att nån ska få för sig att det jag skriver här har något med min sambo att göra, det är ju känsligt det där....

det var mest obehagligt att jag inte själv visste vem ghost är, nu tror jag dock att jag vet det, så då är det väl jämnt upp!

Ja jag är ju jätteanonym med mina hästar... :p:D

Skriver i start-tråden och visar bilder (med namnpannband i bland till och med) och HUR många är det som har en liten röd blondin med stjärn och vita fötter på höger sida och en stor svart med stjärn/strimbläs och vita fötter på vänster sida... :rofl::rofl:

Grejen är ju att jag aldrig stalkat er utan ni är liksom såna där gamla bekanta som man alltid hållit lite koll på. :idea:

Även innan internet för en sån gammal stofil som mig! :idea::banana:

Inte nog med det. :o Sen du dök upp här har jag spanat om jag kunnat få SYN på dig och knalla fram och presentera mig när jag sett din sambo på banan men hittills har jag missat dig.

Senast ändrad:

[/QUOTE]
Grejen är ju att jag aldrig stalkat er utan ni är liksom såna där gamla bekanta som man alltid hållit lite koll på. :idea:

Även innan internet för en sån gammal stofil som mig! :idea:

Inte nog med det. :o Sen du dök upp här har jag spanat om jag kunnat få SYN på dig och knalla fram och presentera mig när jag sett din sambo på banan men hittills har jag missat dig.[/QUOTE]

haha...:p
känns mycket bättre nu, jag missförstod nog det hela och tyckte mest att du var en skum kuf som kollade upp oss.... :o

jag struntar ju egentligen i om folk vet vem jag är....:grin:

Äh, ni är väl två skillda personer hoppas jag :idea:?

Jag försökte vara anonym här och det gick bra tills dess att hästen vann på dd och grattades i grattis tråden. Sen var det kört:D.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 693
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Rumsväxter 2