Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Mli

Trådstartare
Jag måste bara få visa bilder på min nya hund Elvis! Efter mycket velande fram och tillbaka så kom han äntligen hem till oss igår. Allt har gått jättebra och han och Ådi har verkligen funnit varandra.

8433_160203392379_707712379_2633157_1562943_n.jpg

8433_160203372379_707712379_2633156_7593614_n.jpg

Sv: Nu har vi velat klart, Elvis är här!

Vad kul med ny vovve, jag har också en Elvis :).

Är han korsning typ lancashire heeler/dvärgpinscher eller vad är det för raser i honom?

Det är en chi/tax :)

(Den andra är en chi/pap)

Det var nog de största trattofoner jag sett på ett så litet huvud! Himmel så söt! :love:

*kl*

Tack :)
Det är en väldigt spännande korsning det må jag säga.. Han har verkligen gigantiska öron och de står nästintill alltid rakt ut. Min lilla fladdermus :love:

Vilken liten sötnos! Ålder? Eller rättare sagt; kommer han att växa i de där parabolerna? :D

Han är snart 7 månader så han är rätt så färdig i storlek, parabolerna är nog här för att stanna :D

Då kan han i alla fall inte skylla på att han inte hör........

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 738
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 296
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka