nu har jag pengarna!

kamomillo

Trådstartare
Men hur jag jag veta vilken typ av sadel jag ska köpa???
Om det är en djungel att gå vilse i, när det gäller sk vanliga sadlar, så är det ännu värre i Westernsadel världen... :crazy:

Var kan man skicka "mallar" på sin häst och få hjälp? för visst finns det affärer som har den servicen??
Finns det någonstans man kan få råd å tips?

Jag skulle nog behöva prata med någon kunnig människa :confused:

I bland funderar jag på om det inte vore lättare att rida vanlig hederlig dressyr... Följa minsta motstånds lag ni vet? :angel:

Fast... jag vill ju verkligen lära mej det här med western :love:

Snälla hjälp mej!
Fast skriv inte att jag ska åka till en affär där jag kan få hjälp, för jag bor på stället som gud glömde, och har MINST 40 mil enkel väg till en "sadel affär"..

Bra tråd, jag känner det precis likadant. Jag vill också ha en westernsadel. Men vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att hitta en. Jag ska följa den här kanske jag också får lite tips.

/ :)

Jag tror vi är många som kör vilse i sadeldjungeln...
Å det är så tråkigt att inte ha någon att fråga :crazy:

Det finns en miljon frågor som jag skulle vilja ha svar på, tex. om jag rider mest i skogen, en del över bommar, och lite dressyr, vilken typ av sadel ska jag då välja?? :confused:

Jag har ju för 17 inte ens lärt mej "termerna" i westernspråket.. :o

Jag har planer på att åka på uppvisningen i Junsele och kolla lite, och sedan tävlingen i Ö-vik...

Förresten! :idea: det är inte någon som vet något om Western tränaren som annonserade i hästfynd??? Han ´hette NC tror jag, hade i allafall 0911 i riktnummer..
Skicka gärna ett PM

* lånar knapp*

TACK ALLIHOPA :bow:
nu ska jag läsa och lära mej!!!
Jag ska också ringa runt lite!

Jag kommer säkert med fler frågor :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 188
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud