Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk: Den här gången är vi faktiskt överens. (kors i taket)
Jag är inte mycket för att gifta mej Gordon, men vi kan dela slaf i alla fall, jag är inte så nogräknad ! ( o djäklar va mysigt vi skulle ha , bare du å ja! )Vi får se, det är ju inte klart med papper o arbetstillstånd så jag kan ju bli kvar här en stund, o då ska jag i vanlig ordning sprida mina sarkasmer. En GOD JUL tillönskas alla som rider i bling-bling sadlar med stolsits och som binder sina hästar med balsnören " så att dom ska ta sej lös" , å alla som har nosludd på grimmorna o hals på täckena å barfotaryttare, t o m dom sim rider i dressyrsadel, även en god Jul till alla er som skaffat sej för mycket häst o som nästan inte törs rida utanför inhägnat områdeJamen gudva underbart.
Du kan ju ringa mig när du fått ditt Greencard så kan vi gifta oss så får jag oxå vara där lagligt.
Kan man hyra ut familjen några år tro
Skämt åsido.De vore jätte kul men jag är nog fast här?:smirk:
Men du kan inte du göra en egen tråd typ. som du uppdaterar ibland så vi får lite elakheter och updates from over there.
Just den här modellen, Reinsman Trophy Queen ligger (har legat?) mellan 70-79 tusen. Men jag hade OTROLIG tur och hittade den helt ny för 26.000 + frakt och tull.
Grattis till en snygg sadel till ett vettigt pris!
Jag vet inte riktigt var du fått priserna ovan ifrån.... den här sadeln kostar i amerikanska butiker från ca 3800 dollar och uppåt, dvs i svenska pengar från 25000 kr. Det finns dock ställen som tar både 4500 och 5000 dollar, så du har ändå köpt till rätt pris!
Ödmjukhet är den yttersta formen av fjäsk, min vän.
Man kan ju inte veta allt, om det är till tröst!Kan du förklara mer vad cantleriding är? Aldrig hört talas om det.
Jag är uppriktigt ledsen om jag gjort dej besviken, Eva, det var alls inte min mening ( fan, jag håller på att tappa formen! o är nere på fjäskfaktor 9), men vad gör man när man hört Mahalia Jackson sjunga HELIGA NATT när man vaknade (blev lite förvirrad för det var ju morgon när jag vaknade, o drömt mardrömmar om pleasuresadlar med silver , vaknade badande i svett o skrek:Neeeej jag vill inte ha en sån!) Å då drog Mahalia på med Holy Night!Det är ju fasiken inte jul förräns om två dagar -Å ni mes-snäll-löjlar er så kraftigt redan
Bill, detta går inte, du kan inte tappa stilen redan. Tänk om folk tror att du kan vara snäll
//Eva
Ja du är verkligen på fjäskfaktor 9 nu....
Min gallon malt tog slut förra helgen. Rödtjutet får jobba hårt.
mvh Eva
ja, va f*n, det är ju jul en gång om år o då är äppelvin alldeles för mesigt.. T-Röd, för god att kolsyra!Ehrm, är man mes om man dricker äppelvin....
Ehrm, är man mes om man dricker äppelvin....
T-Röd, för god att kolsyra!
"cykelåkare" med tyglarna lagda i kors över manken och med 1 meter mellan händerna rider"westernridning", ungefär samma position som en av bad boys på en Harley, med Marlon Brando styre.
Eftersom det är Jul så hoppas jag verkligen att det inte känns tungt, Biggan! Här fårr du en riktig gosig Julkram från Bill !