Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men serman är det inte så att våran KILLE börjar mjukna lite,
De är ju såå roligt att retas (skoja ) med en del här.
Hon är en gammal hoppryttare som nu tävlar i klassen "cantleriding", en undergren i pleasureträsket, så sitsen är korrekt. Allt har en förklaring och korven den har två ! som man brukar säga.jag tycker det ser ut som att ryttaren har för korta läder. (vilket gör att man spjärnar hälen nedåt/frammåt samtidigt som rumpan hamnar i bakvalvet)
vill man veta hur man ska sitta så finns det bra filmer på Youtube
Jamen jag är JÄTTE snäll och GULLIGJamen Gordon, det är ju Jul snart, o för att få paket så måste man ju vara snäll , o det är ju aldrig för sent, flera dagar kvar!
(Bill är snäll !)
å jag mé !Jamen jag är JÄTTE snäll och GULLIG
å jag mé !
jag är egentligen jättecharmig men man kan ju göra sej till! (skulle egentligen tagit Elake Måns som nick! ) Bill kommer ev att försvinna efter jul, åker troligen till Montana på jobb, men vet inte säkert än, väntar på green card, så vi får se. Kommer i alla fall inte att sitta i nåt sånt ridplanselände till "westernsadel" som bilderna visar! ( nu var jag lite elak i alla fall, eller hur? Jag ansträngde mej verkligen)Åhh Bill, vad charmig du är när du är snäll! Hoppas bara vi får tillbaka den onda Bill efter Jul igen annnars blir det nog för lite munhugg här på western!
Sidekick
Kul att sadeln är lika skön som den ser ut att vara!
jag är egentligen jättecharmig men man kan ju göra sej till! (skulle egentligen tagit Elake Måns som nick! ) Bill kommer ev att försvinna efter jul, åker troligen till Montana på jobb, men vet inte säkert än, väntar på green card, så vi får se. Kommer i alla fall inte att sitta i nåt sånt ridplanselände till "westernsadel" som bilderna visar! ( nu var jag lite elak i alla fall, eller hur? Jag ansträngde mej verkligen)
ha en GOD JUL alla munhuggare, o längta efter mej! Puss o kram till Gordon!
PS kom på en sak: Om jag lämnar forumet, vem skall då fylla tomrummet efter mej?? Å då menar jag kunskapsbanken !
Hon är en gammal hoppryttare som nu tävlar i klassen "cantleriding", en undergren i pleasureträsket, så sitsen är korrekt. Allt har en förklaring och korven den har två ! som man brukar säga.
Kommer i alla fall inte att sitta i nåt sånt ridplanselände till "westernsadel" som bilderna visar! ( nu var jag lite elak i alla fall, eller hur? Jag ansträngde mej verkligen)
ha en GOD JUL alla munhuggare, o längta efter mej!
PS kom på en sak: Om jag lämnar forumet, vem skall då fylla tomrummet efter mej?? Å då menar jag kunskapsbanken !
Ojojoj! snacka om att vara trampad på tårna! Och du sidekick, du kanske behöver mycket krimskrams för att överhuvud taget märkas???? Och slutligen:Jag kommer definitivt inte sakna dig, för mig får du GÄRNA stanna där. Och kunskap? Vilken kunskap?
Den du tror dig besitta? Synd att säga det men, sorry, du har just bevisat att det du kallar din kunskap bara är skit.
Och jag är HEMSKT ledsen om du inte gillar min sadel, men vet du? Jag skiter fullständigt i det, för det är jag som kommer rida i den där sadeln till toppen, inte du. Och för din del så kommer du aldrig hamna i toppen av någonting, vet du varför?
En människa utan ödmjukhet, hamnar ingen annanstans än på botten. Så look up.
ja, haka på! Du kan få bo i underslafen! Rida hela dagarna - och få betalt för det !Nej! Men hallå jag vill oxå åka!!!
Fan!!
Du kan väl hitta en dator ibland och tänka på oss, LITE
Gud va roligt. att få åka dit vad ska du göra då?
Jobba på Ranch ?
ja, haka på! Du kan få bo i underslafen! Rida hela dagarna - och få betalt för det !
Du var på fel sida om Mississippi!Finns det inte två underslafar?
Montana är min dröm, och jag behöver få lite positiva erfarenheter från usa istället för det där hunter/jumper dravlet jag fick plågas med när jag var där!
Du var på fel sida om Mississippi!
Montana o Wyoming är bra platser på jorden, vackert så man kan bli religiös ( fast det är jag ju sedan barnsben) och trevligt folk, där hälften av dom man träffar har en "swedish grandfather".
Det fins tyvärr bara en underslaf, så du kan få knoppa hos mej!
Sitsen är i alla fall byggd som en reiningsadel. Sen att det är en Bling-bling sadel gör ju inte din stolsits bättre, för hur än man bär sej åt så kommer den att placera dej längst bak i sitsen.