Nu har älskade Bobby lämnat oss :(

SandraM

Trådstartare
Vi hade tid hos veterinären idag, vilket slutade så som jag var inställd på. På min älskade Bobby fick somna in och lämna sina smärtor bakom sig!! :cry:

Vi har kämpat så länge, men nu kunde vi inte fortsätta längre. Vi hade veterinärens fulla stöd som gjorde det svåra beslutet en aningen lättare att fatta. Så han fick somna in endast 21 månader gammal.

887193_10151327319801927_1059845_o.jpg

819335_10151248251966927_1963092553_o.jpg

621654_10151055384286927_1687231071_o.jpg

903457_10151316072306927_1159712747_o.jpg

Älskade, älskade Bulle-bus!! Lille Bobby! :love:

Sv: Nu har älskade Bobby lämnat oss :(

Det var rätt val, det vet vi alla som följt er historia.

Men urjobbigt och hemskt är det i alla fall.

Styrkekram :cry:

Jag har i tysthet följt dina trådar och beklagar verkligen sorgen :( ... starkt att ta beslutet och även om det är rätt så är det så himla svårt ändå.

Nu springer han med mjuka tassar och rak o stolt i ryggen fina Bobby :love:

Så hemskt för dig :(. Men jag tycker att det är helt rätt. Det har varit för mycket problem med den hunden, än den ena än den andra smärtsamma åkomman. Jag hoppas att du, när sorgen har lagt sig, får möjlighet att skaffa en ny och kärnfrisk kamrat. Så du får uppleva det bekymmersfria och glada hundägandet!

Beklagar förlusten! Även fast det var rätt beslut så betyder det ju inte att det är enkelt!:cry:
Så himla sorgligt!

Beklagar verkligen! :( Det är ni som har det tungt nu, Bobby får busa runt på en plats där han inte har ont alls.

Tack alla!! Jag är helt säker på mitt beslut att det var det bästa, men det gör det som sagt inte ett dugg lättare. De enda alternativet hon kunde ge oss var att ge smärtstillande i resten av hans liv, men han är så ung så det var inget alternativ för min del!!

Kommer vara extremt tomt här hemma utan min lilla bus! :(

Kan bara beklaga.. Hemskt att förlora en så ung hund:( Men med tanke på allt som du skrivit om er kamp så har ni gjort rätt. Någonstans måste man säga stopp. Åter igen, beklagar...

Åh, vad jobbigt! Är säker på att du gjorde rätt beslut och jag hoppas jag själv kommer vara stark nog att fatta det den dag det är dax (vilket jag innerligt hoppas dröjer ett bra tag till).

RIP Bobby :(

Har följt i det tysta och tänkte lite på er idag när jag såg att du skulle till vet med honom.
Så himla hemskt att han fick vandra vidare så ung, men riktigt bra gjort av dig att ta det beslutet!
Beklagar verkligen

Fy så tråkigt, men jag har samtidigt full förståelse för att ni valde att ta det beslutet. Även jag har ju följt dina trådar och verkligen hoppats på att det skulle dyka upp någon fin lösning på alla problem...

*Skickar ett gäng tröstkramar*

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd