nu är det nervöst!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
C

cämela

nu kommer jag väl dö av nervositet...på torsdag gör min lilla flicka sin debut som vuxen :confused: :crazy:
det gör ju inget bättre av att dom rankat henne som etta! :eek: :crazy: TÄNK om hon inte attar vad et går ut på och TÄNK om inte kontio vill prata svenska med mej! :crazy: :eek:
nä tror vi måste stryka... :crazy: hihi :angel:

Sv: nu är det nervöst!

Jag känner mig ungefär som dig just nu.. :eek:
Lilleman har blivit så stor att han ska göra sitt första kval imorgonkväll .. lite sent kanske, men vem tusan har bråttom? :D

Spår 1 fick han också...

Jag håller tummarna för debutanten!! :bow:

ps.. kroppsspråket borde funka på Kontio också :D

Senast ändrad:

hahahaha kroppsspråket hoho jo vi år hoppas et ast han kan ju svenska bara et att han sällan vill prata svenska haha. lycka till med din. :)

ja jag vet men han brukar ju helst inte vilja prata et mesta han sagt är "PIGG! PIGG!" haha

Säg bara: sör suhundra vaar! Så löser det sig :banana:

jahapp...å var det över.. gick andra spår invänigt till 50 meter till mål då styr jorma ut för att ta över ledningen och vinna.. hon såg kanon ut..men tyvär hade hon känningar i munnen från tanläkaren tidigare i veckan så hon galloperade över mållinjen..men jag måste ju säga att jag är positivt överraska hon visade sej vara bätre än jag trodde. det här kan bara gå bra då munnen är i ordning.. jorma sa " MYCKET BRA HÄST!" :banana:

tack jo det var otur men det var ju inte så konstigt om hon får känningar i munnen jag är nöjd.

:p Citat Jorma; " tappa pöet å sörde petsen"..... :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hästvård För att göra hela historian så klar som möjligt drar jag den från början. I december förra året påpekade tränaren att min lilla häst...
2
Svar
20
· Visningar
3 204
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund :(Jag är trött o less på folk som inte lyssnar på djuren o dess ägare. Jag förstår att en del blir bitna, fast de själva inte förstår...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: kitty79
·
I
Hästhantering Hej alla häst människor.:laugh: Det är så att jag kpöpte mig en nord svensk i mars, världens goaste kille, tills man sätter sig på...
2
Svar
37
· Visningar
4 181
Senast: neferra
·
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 051
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar