Nu är det bestämt!

Acses

Trådstartare
På söndag åker jag och hämtar hund! :bump:

Sååå länge jag har letat och så dök den perfekta kandidaten upp, har legat mitt under näsan länge men tidpunkten skulle helt enkelt bara bli den rätta!

Det känns så skönt att bli hundägare igen! :love:

Sv: Nu är det bestämt!

Får man ens säga så utan att berätta vad det är för hund? Egentligen borde minst en bild vara obligatorisk med. :D

Bilder får det väntas med tills på Söndag! :)

Det är en 3 årig Cattledog tik. Helt underbar. :love:

Jag förstår att det känns långt till söndag! Vovve i hemmet är det bästa som finns. :bump:

Åh de är verkligen SNYGGA hundar. Men verkar vara ena riktiga arbetsnarkomaner..?
Ska du ägna dig åt något speciellt med den? *nyfiken*

Utöver att hon ska vara med i vår mycket aktiva vardag så kommer vi förmodligen att träna agility och spår, jag vill gå några lydnadskurser och mamma har tjatat att vi ska träna kantarellsök! :D

Kommer att bli en riktig allroundhund.

Det som känns allra bäst är att det är en hund jag känner.
Jag vet att hon funkar i stallet.
Jag vet att hon funkar med barnen.

Det kommer bli kanon!

Åh, grattis!
Jag ser också fram emot massa bilder!:bump:

Åh, nu är jag sååå lycklig! :love: Hon är äntligen här! Hon hoppade rakt från bilen, rakt upp i famnen på mig, helt galen, hade inte ens tid att kissa :D Hon visade bestämt vägen till våran trappuppgång sen rusade hon rakt upp till lägenheten som om hon aldrig gjort något annat innan.

Försöker ta några bilder men det blir mer ett öra här, en svans där.

Hon kommer från Skåne, en vänninas hund från början. :)

Åh, nu är jag sååå lycklig! :love: Hon är äntligen här! Hon hoppade rakt från bilen, rakt upp i famnen på mig, helt galen, hade inte ens tid att kissa :D Hon visade bestämt vägen till våran trappuppgång sen rusade hon rakt upp till lägenheten som om hon aldrig gjort något annat innan.

Försöker ta några bilder men det blir mer ett öra här, en svans där.

Hon kommer från Skåne, en vänninas hund från början. :)

Bättre än så här blir det inte ikväll, i morgon kommer fler bilder!

Men så underbart!!!:love:
Detta blir bra!! *nickar bestämt*

Pussa hennes goa nos från mej!!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Maniac123
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
640
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka