fio
Trådstartare
Ja säkert. Det kryllar ju av dom i fälttävlan...not....Jag är ju en av dom!
Ja att du lipar för dåliga dressyrpoäng vet jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja säkert. Det kryllar ju av dom i fälttävlan...not....Jag är ju en av dom!
Japp sån är jag! Nån annan jag känner lipar för blåa plank...rider grå häst, vem kan det vara???Ja att du lipar för dåliga dressyrpoäng vet jag!
Ja just det, HON är ju en riktig lipsill! Eller inte....Ingen aning, kanske @Maui s dotter?
Ja just det, HON är ju en riktig lipsill! Eller inte....
Hänger inte riktigt med inte brukar väl min dotter lipa för blå plank?HA, du hopptränar inte tillsammans med henne hör jag... men det gör jag ibland!
Hänger inte riktigt med inte brukar väl min dotter lipa för blå plank?
Tränar man för Lennart kan man hoppa plank. Han släpar fram alla plank som finns på hoppträning Funderar på om han anser att ett plank motsvarar två bommar och att det blir mindre att bära Får fråga honom på onsdag. Givetvis rider dottern i sista gruppen så allt skall bort när hon är klar
Vi har bokat tid hos Tornells kompanjon för att kolla upp Marco. Andra veterinären tycker vi ska göra en magnetröntgen av hoven men vi vill att ytterligare en veterinär kollar innan vi gör det. Han har ju gjort det på en bakhov innan och då sövdes han och de la honom ner. Känns spm en stor grej
Vi har ju magnetröntgat hans ena bakhov förra året när han hade nån inkapslad hovböld. Då blev han sövd och nedlagd för att kunna röntgas ordentligt. Sen några dagar senare sövdes han igen då de fixade hovbölden.äsch det är bara @fio som fånar sig ang dottern! Och bevisligen biter inte Lennarts plankträning på fios häst...
Tråkigt med Marco? Jag visste inte att man måste söva för att magnetröntga det är ju verkligen en stor grej isåfall med alla risker som det kan dra med sig.
såg den på tävlingen och blev så avundsjuk. Visste inte att det var din!!Jag har köpt ett nytt släp! Är så himla lycklig för jag har aldrig ägt vare sig en sprillans ny bil eller nytt släp o nu har jag bägge! Det blev ett Forzab Futuro som är folierat i blått med silverdetaljer. Min rosa cykel hämtade jag också igår så nu är min samling komplett!
såg den på tävlingen och blev så avundsjuk. Visste inte att det var din!!
Den är superbra! Går lätt på vägen, rymlig inuti och många smarta detaljer, typ bakluckan stängs med en liten lätt knuff med ena handen och låsen sitter på utsidan så de inte kan vika sig sådär irriterande när man lägger ned luckan på marken. Har satt på en skylt ibak nu också...kanske någon idiot i trafiken tänker till en extra gång!såg den på tävlingen och blev så avundsjuk. Visste inte att det var din!!
Får hoppas att de inte kör så nära att de kan läsa vad det stårDen är superbra! Går lätt på vägen, rymlig inuti och många smarta detaljer, typ bakluckan stängs med en liten lätt knuff med ena handen och låsen sitter på utsidan så de inte kan vika sig sådär irriterande när man lägger ned luckan på marken. Har satt på en skylt ibak nu också...kanske någon idiot i trafiken tänker till en extra gång!
[/URL][/IMG]
Fast det är ju det dom gör...dvs kör så nära. Vi ligger ju fram o tillbaka till Skåne hela säsongen och det är sanslöst vad idioter det finns på vägarna!Får hoppas att de inte kör så nära att de kan läsa vad det står
Såg @fio s släp igår och det var också jättefint
Du får väl skicka in prov från hans hästar i smyg Att de inte är vaccinerade är väl bara större risk för dem kan väl inte påverka dina hästar något. Låter underbart med en manege i detta skitväder och mörker som plötsligt dök upp från ingenstans. Får nog se till att lösa manegekort snarast.Tråkigt med skadad häst @Maui.. Håller tummar att det löser sig!
Putsat lilla Rut idag. Hon åker på söndag och det känns både tråkigt och skönt på samma gång.
Var uppe och fixade lite i stallet vi ska flytta till i söndags.
Det blir nog bra. Gubben och jag tycker nog inte lika om allt som sagt. Bla upplyste han att hans hästar inte är vaccinerade eller avmaskade. Det är ju helt ok iom man gör "kolla masken" svarade jag med ett leende, fast troligtvis gör han nog inte det..
Bryr mig inte heller. Bara han inte kommer med massa påpekande om hur jag bör göra och inte för jag tänker inte lägga mig hur han gör. Tänka får jag..
Han ska få visa mig lite ridvägar och jag försöker hålla en trevlig,neutral ton.
Men, jag lovar..han är en vääldigt speciell herre.
Stallet är gga mysigt, mitt här är ju betydligt bättre men takhöjden ok och det är skönt med ridhus och hjälp med utsläpp mm..