Kan jag väl..... men jag vill inte!Jo tråka ut oss med detaljer
Snygg bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag väl..... men jag vill inte!Jo tråka ut oss med detaljer
Snygg bild!
Ska trösthandla mig en klippmaskin. Min 7år gamla och misskötta G-kås maskin får jag nog ge upp hoppet om..
Någon som har rekommendationer? Lånade kompisens Heininger Delta 3 och den gillade jag supermycket. Men någon som har tips annars?
Imorgon åb med Bellis och sen ska Loppan ut och springa terräng med dotera så flyttlådorna får blänga ilsket på mig i mån med..
Avalon från Wahl är den bästa jag klippt med under mina år som groom! Sladdlös, tyst och klipper väldigt bra. Tyvärr dyr, men allt är ju relativtSka trösthandla mig en klippmaskin. Min 7år gamla och misskötta G-kås maskin får jag nog ge upp hoppet om..
Någon som har rekommendationer? Lånade kompisens Heininger Delta 3 och den gillade jag supermycket. Men någon som har tips annars?
Imorgon åb med Bellis och sen ska Loppan ut och springa terräng med dotera så flyttlådorna får blänga ilsket på mig i mån med..
Det går inte så bra Ska åter på onsdag men Sara tog honom på lina idag och han haltar. Har vilat i två veckor sen förra besöket. Konstig hälta. Får se vad de kan hitta på. Om det är legament i hoven som är skadade är det väl bara vila som gäller.@Maui Hur går det med Marco? Vad blev diagnosen? Du har kanske skrivit det men jag minns inte...har ju kommit upp i åldern där minnessjukan slår till på riktigt och är alldeles för lat för att gå tillbaka o läsa....
Vi har en också som vi gillar. Tror att den fick bäst i test i vintras.Jag har en lister Star som jag är nöjd med
Sån var Harriet. Jag löste det med att gå ut i skogen med henne, ta samma runda varje dag, sitta upp halvvägs hem o rida hem. Problemet löste sig på nolltid och jag fick bättre kondition på köpet eftersom vi klättrar upp på ett berg o rider varje dag...! Lilla röda fröken är också rädd för skogen men skillnaden är ju att hon lärt sig gå fram när man säger till så vi löser hennes problem med käck trav framåt för då kan inte trollen hänga med....Jag måste bara hålla med @Novali01 .
Har gjort precis likadant både med stora brun och lilla röd. Dock nya lilla fröken röd är tyvärr inte lika enkel... Tror att skillnaden är att jag inte haft henne från början så hon är helt enkelt inte van.
Jag kämpar på med att komma ut i skogen varje vecka men det blir tyvärr inte de här härliga turerna med bjudning och positivitet.
Jag har nästan aldrig sällskap utan får lösa det på eget sätt....
Fröken är vaken, reaktiv och vansinnigt snabb. Och tyvärr lite lätt i framänden i de situationerna. Men jag försöker bara vara lugn och metodisk och har hittills fått igenom det varje gång utan att bråka, bara bestämd!
Tror att lilla fröken är en häst som kan överreagera om man pressar henne vid fel tillfälle .
Så hon är helt fantastiskt med sin arbetsvilja på banan men ger mig gråa hår vid andra tillfällen. En riktig utmaning med andra ord. Perfekt för en tant på 45
Kan du inte försöka filma henne när hon gör så? Är ju lättare om du kan visa hur hon gör.Återbesöket igår gick ok. Såg bättre ut och så vidare. Ska börja trava så smått. Ang övrig utredning så tyckte veterinären ist vi skulle testa sjukgymnastik och det kändes väl ok där och då..
Loppan terrängade glatt och snällt med tösen. Idag red jag båda mina rödisar. Det var trevligt !
Men efter solsken kommer regn...eller?
Sitter på balkongen och Bellona ställer sig sådär konstigt som jag trott jag överinbillar mig när hon liksom står över mycket mark. Huvudet skunker nästan till marken och så kotar hon över/nickar till. Gjorde så två tre ggr..Så inte vill jag blåsa 1100 på sjukgymkastik. Jag vill ha henne utredd men för vad och hur och var? Men jag kan väl liksom inte typ bara gilla läget. Att hon har narkolepsi.Punkt. Fy så deppigt..
Vad menar veterinären med sjukgymnastik? Varför blir ni rekommenderade det om hon har narkolepsi? Låter lite konstigt?Försökte filma idag men hann ej och var på långt håll. Nä, @Tessalonica jag är definitivt inte säker på narkolepsi och är också lite skeptisk. Veterinären verkar ju inte ta det så allvarligt. Men jag var ju tidigare inne på att åka någonannanstanns och så får det bli. Men det är ju liiiite bad timing.Har typ rätt späckat med flytt osv...
Men ovissheten gör mig också lite knäpp..