just det är är nog en liten diskussion cronis och mig emellan (en onödig sådan som inte borde ha skrivits ned ska erkännas) om att den här tråden började bli tradig utan att komma någonvart. hur man nu ska komma någon vart i sjukskötsel av en häst via buke :smirk:
Ja, men jag tyckte att det kändes så. fast det var en dålig jämförelse. jag kan inte hålla med cronis om det sista men jag fortsätter vidhålla att jag inte tyckte jag fick någon reaktion på mina inlägg tidigare. det där med inbillningssjuk vet jag faktiskt inte varför jag skrivit då det hoppar ifrån sammanhanget helt
men hur som helst så vill jag fortsätta förklara att jag tyckte att det inte var någon mening att försöka hjälpa när reaktionen från fladdes sida fortsatte vara lika med noll. men detta är bara min sida av saken. men elakt skitsnack vill jag inte påstå att det är, då skulle du se den kända dolces trådar, det är skitsnack. men det är klart att alla inlägg kan tolkas om till vad som helst beroende på hur man som sagt, tolkar dem. och hur den som skrivit inläggen författat dem.