Vad roligt att läsa om hur det gått @kryddelydd Skönt med bra kördomare
@Chili Jag har ett Thiel Domino Basic. Totalvikt 1500 kg, lastvikt 750 kg. Egentligen lite lite lastvikt, men har tyvärr inte mer körkort, så att säga, eller tillräckligt stor bil för ett släp med mer lastvikt.
Vi har ju som sagt släppt på bete och Bullen trivs bra i hagen och så. Däremot har han blivit en äkla gaphals när man tar in honom. I torsdags skulle jag rida ett dressyrpass i paddocken, men det blev bara skit L kunde inte fokusera på något annat än på att ropa på sina kompisar. Så det var bara att lulla runt en stund och motionera honom lite. Det verkar dock bli bättre och bättre med tid, men det känns som att jag kommer hinna bli döv på kuppen
Har aldrig hört talas om Thiel, något annat märke som står bakom dem? Jag känner mig hyfsat rådvill. I slutändan är det säkert slumpen som avgör i vilket fall.
Jobbigt med skrikandet! Jag hade också en sån dag idag kändes det som. Tog en promenad med sällskap och hon var ju mest duktig, bland annat kunde hon gå sist utan större bekymmer. Men hon hade så ofantligt bråttom heeeela tiden... Tålamodsprövande när man får korrigera samma sak om och om och om igen.
Åh vad jag saknar en ridbana. Vill bara släppa henne och låta henne springa lite och kunna jobba löst. Saknar verkligen att jobba löst och kontakten man kan jobba med då, men i dagsläget finns det ingen plats för sådant vid stallet.