Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Balk har PSSM1! Vet inte om nån testat en nordsvensk förut men nu finns det bevisligen inom rasen!
(Tråkigt för B, men jag har tack och lov redan hållt han på lämpligt vis, det enda som saknas är mer fett i foderstaten och trolla ner sockret i grovfodret).
Har varit lite frånvarande ett tag, men varit inne och läst ändå
Kul med egen gård @tintilar GRATTIS!!
@Lazer09 Grattis till helt ok poäng igen. Gött kämpat!! Och om man kunde dela med sig av framåtbjudningen kunde jag skicka några kg
@skiesabove var tvungen att googla, och usch... låter ju läskigt Vet man från vem han fått det av? Ska det göras tester för att ta reda på och plocka ur föräldrarna ur avel? Känner att jag har ingen koll där :/
Finns de båda i livet nu? För då bör ju de testas först och främst.Antingen pappa Ceasar eller Utgårds Bjälka.., jag tycker alla med släktingar borde testa men det lär ju inte hända
Finns de båda i livet nu? För då bör ju de testas först och främst.
Men håller med om att testa avkommor sen, men känns inte möjligt.
Har du varit kontakt med avelsföreningen?
Sprid infon på fb-sidan så går det snabbt ut till många.
åååh...så jäkla typiskt att det alltid ska finnas skraja personer som motarbetarJapp har lagt ut på fb och ska väl knåpa ihop ett brev till föreningen... Vet inte om hans föräldrar lever, men hans syster och systerson finns i min närhet. Det kluriga med det här är att inte alla är så glada över att jag gör det offentligt...
Har varit lite frånvarande ett tag, men varit inne och läst ändå
Kul med egen gård @tintilar GRATTIS!!
@Lazer09 Grattis till helt ok poäng igen. Gött kämpat!! Och om man kunde dela med sig av framåtbjudningen kunde jag skicka några kg
@skiesabove var tvungen att googla, och usch... låter ju läskigt Vet man från vem han fått det av? Ska det göras tester för att ta reda på och plocka ur föräldrarna ur avel? Känner att jag har ingen koll där :/
Jag bara avgudar Eldman. Mycket, jättejättemycket!