Lazer09
Trådstartare
Som tänkt blev det körning idag. Mycket terapiträning för L. Det var en hel del bilar ute där vi körde trots mitt på dagen och att det bara är småvägar, men det är bra att träna på det med. Just nu börjar jag bli less på hans rädsla för bilar. Det tar för mycket energi från det roliga att ständigt hålla koll på var det kommer bilar och att hitta ställen där det är gott om plats att mötas och om det kommer någon bakifrån kan jag inte lita på att han står kvar där vi ställt oss där det är bra mötesplats för han kan dra iväg framåt ut framför fordonen när han vill komma därifrån Giv mig styrka att träna bort det
Jag vet att han inte kan hjälpa att han upplever sig trängd och obekväm, men någon gång borde det ju ändå släppa. Han har ju egentligen inte varit med om något så värst farligt i möte med fordon. Suck.
Jag vet att han inte kan hjälpa att han upplever sig trängd och obekväm, men någon gång borde det ju ändå släppa. Han har ju egentligen inte varit med om något så värst farligt i möte med fordon. Suck.