Gabbi

Trådstartare
101493.jpg

Vad tror ni om denna sele? Rådi ska få dra lite för att bygga muskler och testa på något nytt i allmänhet. På hennes hundsimmares inrådan ska tydligen en bit kätting vara bra ur muskelbyggande synpunkt.
Selen på bilden är en kombisele, finns det någon som drar annat med den? Kärror, slädar osv?

Sv: Nomesele.

Jag har en likadan sele till Grima som hon får dra med, en av dom bästa på marknaden och inte fasligt dyr så köp den! Jag tycker den är kanon.

En bild på en av jultomtens renar:

dishadrar.jpg

Senast ändrad:

Tycker de är den bästa dragselen som är utformad så!
Den sitter där den ska och enligt mig ger den ett jämnare tryck..
GO FOR IT! :D

Jag ahr även min på min när den "är linad" ute och tycker den funkar jätte bra då med. Hon har aldrig fått skav eller liknande, och de finns inga jobbiga spännen!

maj_08_020_1210932208_4190274.jpg

mars_08_028_1206609671_4190112.jpg

PS, nu har jag aldrig prövat eller sett kombiselen, bara den vanliga!

Senast ändrad:

Jag tänkte att det kan ju inte skada med kombiselen, OM jag nån gång vill dra nåt med skaklar. Vill jag det inte, ja då hänger ju bara grejerna där.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 774
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 278
Senast: valpköpare
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 476
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka