Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker jag på det så känner jag mig kanske inte nöjd, men jag känner mig heller inte missnöjd. Finns väl utvecklingspotential så att säga.Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag?
Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle kunna göra för att bli mer nöjd. Eller vissa saker vet jag, men där sätter ekonomin käppar i hjulen.
Det är nog det som är en stor skillnad, jag är nog en ganska missnöjd personJag är inte så frisk alltid, men bortsett från krämpor så är jag faktiskt riktigt nöjd! Har ett litet men mysigt hem, många fina vänner och bekanta. Bra grannar och rent allmänt ett bra liv. Men jag kanske är en allmänt rätt "nöjd" person? Såklart finns det saker jag skulle vilja ändra på men det är inget som upptar min vardag och jag ältar sällan saker jag inte har.
Det är nog det som är en stor skillnad, jag är nog en ganska missnöjd person
Nöjd i stort. På plussidan är ett jobb jag trivs med, fantastiska kollegor, fina vänner, underbara barn, ett hus jag älskar och en häst att rida. Och jag är hyfsat frisk.Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag?
Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle kunna göra för att bli mer nöjd. Eller vissa saker vet jag, men där sätter ekonomin käppar i hjulen.