• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Baddy96
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 154
  • Visningar Visningar 15 642
Sv: Nintender

Jag förstår dig fullständigt men du vet hur det är, det är lättare att sparka neråt än uppåt.

kl
Här var det tomt...Men ny brunst på G.

Jag hoppas att det var dagarna som ställde till det! För ju mer jag tänker på det desto längre inser jag att det var emellan semination o ovulering, men eftersom hon såg ut att släppa när som helst var det ju ingen ide att spruta henne för att hon skulle släppa ägget...

Jag har jätte bra erfarenhet av flyinge :)
Jag fick ett flyinge föl i år(Jaguar mail-quite easy-cardento) och jag skulle kunan tänka mig att använda en flyinge hingst till detta sto i år igen... Vore ju dumt att bryta trenden :)

Hur är ditt Jaguar mail föl??? stort? ädelt?? lite nyfiken för hans stam och prestationer är så bra men lite avskräckt pga av hans höjd...

Ja det är ju verkligen ödet att det ska bli den hingsten för er :D
Tror att han kommer att verka i aveln nästa år med men tydligen ska han då också gå bruksprovet.
De har tydligen ytterligare en hingst som de håller på att få godkänd, halvbror med Shutterfly ;) En gummiboll enl dem!

är det Sir shutterfly som du pratar om?? den hingsten som finns på schöckemoehles hemsida?

nä Converter II (finns på Flyinges hemsida). Sir Shutterfly är för övrigt helbror med Shutterfly.

ja jag hade för mig att han var hel bror men sen blev jag osäker.... så converter är halvbror med shutterfly?? samma mamma eller bara samma morfar???

han gjorde sig bättre på videon än på bliderna, såg dock ut att ha en ganska tråkig galopp...

Senast ändrad:

Hej! C är dräktig idag på 17 dygn, men tyvärr med tvillingar :crazy: så vi har klämt den ena och skall kolla igen på måndag att det andra är kvar...

ja jag hade för mig att han var hel bror men sen blev jag osäker.... så converter är halvbror med shutterfly?? samma mamma eller bara samma morfar???

han gjorde sig bättre på videon än på bliderna, såg dock ut att ha en ganska tråkig galopp...

Bara samma morfar!

Mitt sto är dräktig!! =D Han bara seminera en gång också! Grattis till er andra också! Hoppas att det går bra för er med tvilling!
Min häst ska vi kolla hjärtljud om 2 veckor :D

*kl*
Mitt sto e. Maraton-Lansiär semineras i morgon med Nintender.

Han verkar ha mycket bra simmare!!

Kollade min i onsdags igen, nu var det bara en kvar som växte normalt.

Liknande trådar

R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 090
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 384
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i... 2
Svar
36
· Visningar
8 645
Senast: _Taggis_
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen... 2
Svar
34
· Visningar
5 343
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka