Sv: Nintender

Är det någon som har hört något mer angående att han bara skulle vara tillgänlig juni ut. Hade tänkt seminera mitt sto med honom vilken dag som helst och enligt min station så har inte Flenmo sagt något i den vägen. var det kanske så att han bara skulle vara på Flyinge juni ut?

Han står inte uppstallad på Flyinge utan är bara med i deras hingstprogram, han tappas på flenmo. Jag frågade idag på Flyinge och det låter som att han skall vara i avel säsongen ut, förutom vissa tävlingsdagar som de övriga tävlande hingstarna.

näe, det förstås, då skulle han ju inte ha tappats på Flenmo. försökte bara hitta en förklaring till varför de sagt att han bara skulle vara tillgänglig juni ut. jag får väl hålla tummarna för att de har ändrat sig eller att det handlade om ett missförstånd från början.

Vad jag förstod så har han betäckt mkt i Tyskland från januari tills han kom hit, samtidigt som han har tävlat, så han var väl lite trött i kroppen och då talades det om att han skulle bara verka juni månad ut för att sedan tävla falsterbo mm

Grattis till er alla som fått dräktigt med Nintender, kollade min tjej idag på 44 dygn och hon var fortfarande dräktig!! Nu håller vi tummarna att allt går bra!

Min pålla (e: VDL Empire) är fortfarande dräktig på 45 dygn :laugh: :bump:

På jobbet har vi ett sto e: Cobra som precis konstaterats dräktig med nintender. Ska bli spännande att se vad som tittar ut om nu allt går vägen!

Ja! Verkligen super kul!:laugh:

Har varit lite orolig att det inte skulle vara kvar...eg helt utan anledning för hon står fortfarande o kliar svansen frenetiskt varje natt vilket hon började med ngn dag efter att hon kom hem från seminstationen, och blinkar när hon kissar fast utan att vara rosa färgad, men hon är den enda än så länge som är dräktig av mina och vi kom ju inte iväg på kollen som vi skulle pga fölning!

Men nu är hon kollad på dygn 33 och det pickade ett litet hjärta där!

Nu är det bara drygt 10 dagars spänd väntan till, sen kan jag nog slappna av lite.:grin:

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 516
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 594
Senast: _Taggis_
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 309
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025