Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

Nu är det väl inte så länge kvar innan dessa kommer ut? Någon som hört ngt mer om dom? :d

Ja har inte sett dom än, tror dom kommer ut till OS ja! men förresten, när är det? :confused: :angel: haha

Dom var ju klart snyggare än Tretorns (som jag inte försän nu börjar vänja mig vid) men jag skulle aldrig välja att lägga pengar på ett par sånna.
Kommer nog aldrig att vänja mig helt vid tanken på att stövlar ser ut sådär :crazy:

Jättesnygga! Hoppas det kommer i fler färger än rött bara, vil definitivt ha!
Någon som vet var man kan hitta och beställa/köpa dessa?

Fast de borde ju inte vara dyrare än Tretorns om det är materialet det hänger på, för Tretorns är ju också av specialframtaget material.
Jag tycker att Tretorns är mycket häftigare än dessa, och jag tror att dragkedjan kan krångla en hel del med tanke på "böjen".
Annars är dom ok, ser ut som ett par vanliga ridstövlar men saom sagt inte lika fräna som Tretorn.;)

Jag tycker dom e fina men har de inbyggda sprorrar eller???:confused::D

De kommer ut på OS och kostar ca 3000 tror jag. =D

Jag SKA köpa sånna där när de kommer till Sverige, förhoppnignsvis kommer de finnas i Globen i vinter? :laugh:

Perfekt med avskruvbara sporrar (med två lägen) för mig som använder dom ibland och föraktar de fula märkena på stövlarna efter sporrskänklarna :devil:

Jag sparar redan! :banana:

Liknande trådar

Fälttävlan Vad tycks? http://www.sneakerfreaker.com/sneaker-releases/Nike-Ippeas-2008-Olympics/
2
Svar
25
· Visningar
3 755
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar