Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom var ju klart snyggare än Tretorns (som jag inte försän nu börjar vänja mig vid) men jag skulle aldrig välja att lägga pengar på ett par sånna.
Kommer nog aldrig att vänja mig helt vid tanken på att stövlar ser ut sådär
Fast de borde ju inte vara dyrare än Tretorns om det är materialet det hänger på, för Tretorns är ju också av specialframtaget material.
Jag tycker att Tretorns är mycket häftigare än dessa, och jag tror att dragkedjan kan krångla en hel del med tanke på "böjen".
Annars är dom ok, ser ut som ett par vanliga ridstövlar men saom sagt inte lika fräna som Tretorn.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.