Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

Jag ansluter mig till klubben :cool:

Har alltid varit skeptisk till nya företag som ger sig in i hästbranschen, som ex. när Stadium började sälja ridsportsaker.. Känns ju som sakerna inte hålelr för fem öre bara för att det inte är rutinerade renodlade hästföretag som tilvlerkar produkterna, fördomar? :angel:

Nä, ridsporten ska vara ren och klassisk tycker jag!

Det står på hemsidan att det är därför dom ska ge sig in i ridsportsbranschen eller vad man ska säga, för att tillföra lite nytt :D.

Tycker det är kul, men jag håller med om att klassiska ridstövlar alltid kommer vara snyggast iallafall.

Sv: Nike ridstövlar

ja tyclker dom e as snygga... Har mailat runt en del till olika affärer i både Sverige och USA men de har ej blivit massproduserade ännu och finns ej att köpa ännu. Stadium kontoret trodde att det kanske skulle komma att finnas några visnings exemplar på GBG Horse show men ej säkert. De skulle troligen släppas i affärer i usa i sommar.

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 187
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 346
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 745
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Gravid som "äldre"
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur