Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker de var mycket fulare en Tretorn och tror inte att dessa kommer bli mer populära. Men visst är det kul att det kommer nya modeller och så....
riktigt snygga, sportiga stövlar enligt mej! jag hatar tretorn
min moder har läst igenom allt, tanken med dessa är ju att de är väääldigt lättvikta, att de inte ska väga något i princip och att de är ju i massor med olika material för det bästa.
sporren är tänkt att man kan välja två olika ställen att placera sporren på, långt ner elelr högre upp på hälen. Sporren skruvar man på och detta har också med vikten att göra. Förhoppnignsvis kommer de också så småningom finnas olika modeller på sporrarna också.
Min mamma trodde att de skulle ligga på 10.000:- + eftersom de var så specifikt utvalt material osv. (men lita inte på henne)
De ska finnas tillgängliga till OS men sedan pris och när de kommer till Sverige är okänt och det lär väl dröja också.
Tiiat man på NikeStore - Nikes egna ehandelsbutik så finns de inte med där och ej heller som nyheter. Misstänker att det dröjer ett tag innan de kommer ut på marknaden, kanske till hösten
Hundavel & Ras Om det främst ska vara en hund för dottern så skulle jag kika på dvärg- och mellanpudel eller en Löwchen. Pudeln kan ni teddyklippa så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.