Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

om ni nu ska ha så fula alien stövlar så stöd norden Tretorn :D

hmmm.. men vad jag vet så är det puma som äger tretorn så alltså är inte tretorn nordiskt.. eller? :)

kl

tycker dom var riktigt coola faktiskt. häftigt med en sporre som man sätter på och tar av på det sättet ;)

kommer absolut inhandla ett par iaf

Jag tycker de var mycket fulare en Tretorn och tror inte att dessa kommer bli mer populära. Men visst är det kul att det kommer nya modeller och så....

Jag ska absolut köpa ett par när dom kommer! Var ju skitsnygga! Lika bra att börja spara nu då :angel:

Jag tycker de var riktigt snygga, kan jag absolut överväga att köpa. Gillar dem bättre än tretorn faktiskt.

kl.

riktigt snygga, sportiga stövlar enligt mej! jag hatar tretorn :D

min moder har läst igenom allt, tanken med dessa är ju att de är väääldigt lättvikta, att de inte ska väga något i princip och att de är ju i massor med olika material för det bästa.

sporren är tänkt att man kan välja två olika ställen att placera sporren på, långt ner elelr högre upp på hälen. Sporren skruvar man på och detta har också med vikten att göra. Förhoppnignsvis kommer de också så småningom finnas olika modeller på sporrarna också.

Min mamma trodde att de skulle ligga på 10.000:- + eftersom de var så specifikt utvalt material osv. (men lita inte på henne:p)

De ska finnas tillgängliga till OS men sedan pris och när de kommer till Sverige är okänt och det lär väl dröja också.

Helt klart en häftig stövel. Skulle kunna tänka mig den:p

mm nice nice :p gillade inte riktigt den glansiga och jättesmala hälen.. men sketsnygg iallafall :D

Jag tror att de kan sälja bra bara de hittar den perfekta ryttaren som kan göra reklam för dem och inte sätter ett allt för högt pris.

Hade vart lite häftigt om tex MMB ridit i sådana i OS.:p
*Önsketänkande*

Tiiat man på NikeStore - Nikes egna ehandelsbutik så finns de inte med där och ej heller som nyheter. Misstänker att det dröjer ett tag innan de kommer ut på marknaden, kanske till hösten :confused:

Liknande trådar

Fälttävlan Vad tycks? http://www.sneakerfreaker.com/sneaker-releases/Nike-Ippeas-2008-Olympics/
2
Svar
25
· Visningar
3 755
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar