Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

KL

Skitsnygga och sportiga. Hade jag råd så skulle ja köpa ett par.

Ja, snyggare än Tretorns. Men inget jag skulle använda. Jag kör på det gamla klassiska! :) Fungerar bra för min del. Det här "plastiga" ser, även om det verkligen inte är det, lite billigt ut.

Nike´s ridstövel e ju dubbelt så snygg som tretorns. det går inte jämföra. tretorns stövel = fulare stövel får man leta efter! shit.

*Kl*
Men VART finns dessa stövlar att köpa??? Letar ihjäl mig :D:o

Helt okej att träna i, men aldrig på tävling :crazy:
Föredrar vanliga snörade läderstövlar :angel:

Tycker dom var ganska snygga faktiskt!
Men jag håller mig nog till vanliga läderstövlar :p

KL
Dom är jättesnygga! Köper gärna ett par om dom passar mej, Tretorn gör det inte..
Ingen som hört när dom kommer ut i handeln?

Senast ändrad:

Delvis kl

Det finns en länk på föregående sida där det står att de inte ska komma ut i handeln över huvud taget. Sorry!

Själv tycker jag att de är fula men man kan ju hoppas för er andras skull att Nike ändrar sig när de ser att det finns en efterfrågan på deras stövel.

Mvh Jate Volim

*KL*
Ska dom inte komma ut alls :eek:
Varför har man "marknadsfört" dom då?
Nej, nu ska jag författa ett mejl till Nike!

Gör gärna det! Jag vill gärna veta varför de inte ska komma ut i handel.

Jag är ju gammal basketspelare och har alltid använt Nike. Ni kan ju giss ahur lycklig jag blev när jag såg de här stövlarna! :love: har sparat pengar sen dess, jag SKA ha såna! ;)

Tjo! Nu har det gått ett tag sedan stövlarna kom ut på marknaden, någon som har köpt eller provat dem än? :laugh:

*kl*

Vad förvånad jag blir av att ni tycker dem är snygga! Fyfan.. :p Hade aldrig ridit i dem där.

Hittade en sida på internet som sålde dom, men vågar fan inte köpa utan att ha provat dom.. kostade över 6000kr

Liknande trådar

Fälttävlan Vad tycks? http://www.sneakerfreaker.com/sneaker-releases/Nike-Ippeas-2008-Olympics/
2
Svar
25
· Visningar
3 755
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA