Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag vet ju inte om han kommer frysa i minus 20 (eller kallare). Det har inte varit kallare än minus 18 än i år, och i år är ju första året han är klippt. Så att han klarat minus 30 fullpälsad är ju inte så jättemycket hjälp nu.
Om han INTE fryser ens om det blir kallare heller är det ju inget problem, då åker han ut naken då med. Men om han fryser, då får han ju täcke. Men hur gör jag sen då så att säga när det är 'varmare' igen, dvs inte lika svinkallt men fortfarande rejält kallt. Jag har aldrig varit i den sitsen förr, att jag täckat 'bara' för de frusit av extrem kyla, så började undra om man verkligen kan dra av det i minus 15 eller minus 10 igen sen eller om de fryser då. Jämför väl lite mer folk, jag är behagligt varm nu, men skulle frysa om jag klädde av mig i bara trosorna.
Nu VET jag att det är skillnad på folk och fä för det mesta, men som sagt helt ny situation för mig då jag tidigare endera täckat punkt, eller inte täckat utom vid skitväder som inkluderat nederbörd och vind.
Men verkar ju som det bara är att slita av täcket igen om man ska döma av tråden?