ni som kännt av att ni är gravida..

Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

hähä :)
sambon skulle köpa ett test idag, men jag vågar inte göra det idag.. :p
måste nog vänta till söndag kväll, för då har lillebror åkt hem... dessutom behöver jag inte ljuga om nån frågar :p (ska hem till mamma å pappa + 2 olika kompisar)
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Fick järnsmak i munnen, brösten spännde och kände mig "konstig".
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

jag vet hur de e när man e skengravid=) man känner efter så mycket de bara går om man kanske inte har liiite ont i brösten osv=)

När jag sen va gravid å inte riktigt vågade hoppas så ömmade brösten rejält. En sjuklig aptit fick jag åxå=)
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Jag hade djävulusiskt ont i brösten precis i början. Annars så visste jag bara. Skitskum känsla, för jag har ju aldrig varit gravid innan.

Jag hade också mensvärk länge, i flera veckor och intalade mig själv att mensen skulle komma vilken dag som helst. Men som sagt, innerst inne så visste jag.
 
Senast ändrad:
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

fast jag vet ju inte, eller det känns som det.. men jag litar inte på mig själv :p önskar att jag kunde det.
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Ungefär en vecka innan jag plussade, dvs ungefär 3 dagar innan utebliven mens var mina bröst ömma och svullna, jag kände lukter tydligare och mådde lättare illa.
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

fast jag vet ju inte, eller det känns som det.. men jag litar inte på mig själv :p önskar att jag kunde det.

Om jag skulle gissa så är du inte gravid då, jag har också trott det massor av grr förr och varit skendräktig - men det här var annorlunda. Hoppas att det går som du vill illafall:bump:
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Meeeeeee testa!!! :bump::bump:

Det gör väl inget om brorsan och föräldrarna får veta?
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

har ju redan testat.. :p och det va negativt. men jag har fortfarande ingen mens (sista dagen idag, annars går det över tiden) och skum känsla i magen.
jag KAN ju ha gjort fel, men nu förväntar jag mig inte längre att jag är gravid. får vänta å se...
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Du kan ha testat för tidigt. Tycker du ska göra om testet om inte mensen kommer igång.
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

mmm, precis det jag tänkte.. men jag vet ju fortfarande inte :p
mitt enda hopp är att min mens alltid brukar vara rätt punktlig, går det över nu så är det den längsta period jag har haft.

slutade ju med p-piller sista jan och så här har alla mensar (heter det så? :D) sett ut:
1. 27 dgr
2. 27 dgr
3. 29 dgr
4. 29 dgr
5. 30 dgr

och om jag har räknat rätt så är man mest fertil ca 14 dagar bakåt från mensens första dag, i mitt fall ca runt den 6:e. vi hade sex den 6, 8, 10 och 12:e. så OM jag hade ägglossning den här månaden så booooorde en liten spermie ha kunnat halka in :p
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

Ja det tycker man ju! Dessutom kan de ju överleva ett par dagar där inne.

Men det förutsätter ju att du faktiskt haft ägglossning och att de kommit ner i äggstockarna. Och att mannens spermier är friska och simkunniga ;)

Har du gjort ägglossningstest? Jag har hört ganska många nu senaste som faktiskt inte haft ägglossning. Jag vill inte skrämma dej, men det är skönt att veta att allt funkar.

Tillägg: Läste nånstans att det faktiskt bara är 20% chans att man ska bli gravid varje gång man har ägglossning, så fortsätt försöka om det inte skulle vara så denna gången.
 
Senast ändrad:
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

hans spermier är iaf simkunniga, han har gjort en tjej gravid förut, men hon fick missfall.

jag är undersökt med ul 2 gånger, pga cysta, och enligt gynekologen ska jag vara helt normal därinne iaf.
förra gången jag hade mens hade jag ägglossning, det är en tydlig skillnad på menssmärtor. höll på att svimma å spy..
 
Sv: ni som kännt av att ni är gravida..

hähä :)

än så länge har jag ingen mens :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 353
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 627
Senast: Lingon
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
972
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp