Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur stort upplever man ett säte i storlek 1? (står luddigt att det passar 34-44)
Jag har normalfall 16-16½ på klassisk sadel, kommer denna bli jättestor i sitsen åt mig?
Jag är ca 158cm och väger ca 52kg, vad tror ni?
Jag älskar sadeln så pass mycket att jag inte vill sälja den trots att jag inte haft häst på väldigt länge. Utan jag har sparat den och när jag kunnat sno till mig en ridtur på någon kompis häst har jag använt den
Hade jag inte varit i behov av pengar nu så hade jag fortfarande vägrat sälja den
Ja e visserligen lite större en dig 177/62 å ja tycker att jag sitter rätt bra i den, får visserligen inte något stöd från varesif fram eller bakvalv, men d e ju inte riktigt de ja va ute efter heller...
Å att den passar upp till 44 gör den faktiskt, mamma har nog 44/46 i byxor kanske, och hon har lite svårt med lättridningen i den, men gillar den annars hon med
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.