Ni som har barn i mellanstadiet

Mirre

Trådstartare
Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

Men tidigare har det alltid gjorts i skolan av läraren tillsammans med eleven.

Alla lärare gör olika :) jag har valt att eleverna får fylla i papper i skolan som vi sedan har som underlag för samtal. Är dock precis nyutbildad så har bara erfarenhet av detta arbetssätt ;)

Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

barnet och läraren gör det tillsammans, på den skola där alla mina avkommor gått (och den yngsta nu går i femman)

Vi gör det hemma tillsammans med barnet.
Tror inte det gör något att ni missat. Man pratar ju kring frågorna under samtalet ändå.

Det har varit blandat helt beroende på lärare och vi har haft många olika. Nu senast i förrgår inget underlag.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 137
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka