Sv: Ni som gjort abort...
Klart att man ska vara öppet mot barnet.
Vi har även tagit i åtanke i fall att man skulle valt att inte vilja veta själv och barnet längre fram i livet kanske behöver en transplantation, benmärg eller dyl, så kommer de ju att testa familj först och då kommer hon att få reda på det då och tappa all tillit till oss som föräldrar. Därför vill vi veta, och säga som det är från början.
Klart att barnet ska få så mkt kärlek som bara tänkas kan, men lättast är ju om mitt ex är biologisk pappa, för han litar jag på, vet hur han ställer sig till allt vad innebär att vara pappa till vårt barn.
Zenith, du som var med när testet visade positivt!! Såg du väll redan då att det var en tös!
Med tanke på att jag har tre systrar och en bror och mitt ex har 4 systrar och en bror så skulle jag säga att oddsen pekar på att det är en tjej!
Klart att det blir en bukebaby!
Jag kommer ju att fråga om allt möjligt sedan. Har ju faktiskt ingen aning om hur det är att vara mamma och faktum är att nu börjar jag bli riktigt skraj över att det inte ska vara klart hemma i tid eller att jag ska göra en massa fel...