Ni med inackorderingar....

O

Orkan

....hur gör ni om det går att välja att hjälpa till för lite billigare hyra eller betala fullt pris utan att hjälpa till och ni har en inackordering som ni inte tycker klarar av dessa uppgifter som ska göras för att få billigare hyra? Det där lät lite snurrigt kanske men t.ex en i stallet som inte är så hästvan, kan man då hindra henne från att välja det billigare alternativet för att man inte vill att hon ska leda ens unghästar m.m.?
Tacksam för alla svar om hur man kan gå tillväga utan att folk känner sig orättvist behandlade!

Sv: Ni med inackorderingar....

Jag hade sagt rent ut att personen får börja betala full pris pga. att jag inte är nöjd men den personen gör.

Sv: Ni med inackorderingar....

Skulle lagt ut det lite fint. Sagt att du gärna vill att hon blir mer van vid att hantera unghästar först.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 730
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 434
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka