NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

IMG_0249kopia.jpg

IMG_4514kopia.jpg

hmm.. ja tkr att ja känner igen den där hästen:idea:hehe har den blivit tränad av Göran Lindström nån gång? :D

Otroligt fiin häst du har!!:love::love: vill oxå ha en shire dom e så häftiga...:D

-------- fel!

Senast ändrad av en moderator:

hmm.. ja tkr att ja känner igen den där hästen:idea:hehe har den blivit tränad av Göran Lindström nån gång? :D
Otroligt fiin häst du har!!:love::love: vill oxå ha en shire dom e så häftiga...:D[/QUOTE]

Nej han har bara blivit tränadav mig:) med suport av en Nh tränare i Uppsala!
Vem är Göran Lindström?

Tack:bow:, roligt att du tycker han är fin! Han är en mjuk, go och otroligt vänlig kille, kan ja säga, min lille pojk!

Vilken smart och enkel "presseningsbro":bump:

En sån tycker jag att vi skall träna med nästa gång, den 16:e. :)

Från ett läger som vi varit på, det tog lång tid att komma överrens om att stanna kvar med fram hovarna på pallen, det var ju lättare att kliva över. Sen ville hon inte gå därifrån dock, blev lite trötter... http://www.pixbox.se/pic_show_id16558705.html

Lägger in en bild på Shires´fina pojkar ifrån samma läger. http://www.pixbox.se/pic_show_id16559220.html

Vilka fina bilder:love:

Tack :love:

Sshameless: Nej, nu blir jag sur:mad: Haha, jag vet att ni är superfina, som värsta teamet ihop! Både häst och ryttare ser hur glada ut som helst, ni är som klistrade till varandra :love: *och nu skulle du bara våga säga emot mig:devil:*

okej då va din häst bara otroligt lik en annan häst.. din e verkligen skit finn älskar shires.. haha fast mitt absolut första möte med en shire va när en jätte stor shirehingst ställde ner all sin tyngd på min fot (kunde inte stödja på foten på en vecka:rofl:) men dom e ju sååå fina:love:
Göran e en tränare som håller på med western håller till i sörmland.. jätte duktigt me hästar e han iaf:D

Senast ändrad av en moderator:
Han är jätte fin:love:

Du vet att vi är amerikanerna är upp växt med Clydsdale hästar på TV att de finns hela tiden i reklamerna och parader. Din på minne mig av de. Så här kommer en link till en av mina favorit reklamer.:D

Den är bara för söt. Enjoy.
http://www.youtube.com/watch?v=Hq2DOq6RzxE

Sv: Re: NH *bildtråd*

Han är jätte fin:love:
Du vet att vi är amerikanerna är upp växt med Clydsdale hästar på TV att de finns hela tiden i reklamerna och parader. Din på minne mig av de. Så här kommer en link till en av mina favorit reklamer.:D
Den är bara för söt. Enjoy.
http://www.youtube.com/watch?v=Hq2DOq6RzxE

:bow::bow:
Ja, verkligen jättehäftigt med så många clydesdale! Har du sett dom på riktigt borta i staterna?

Vilken dröm, att köra så många jättehästar!!!
Har tittat runt på youtube på flera av reklamfilmerna! Tack för att du länkade:bump:

okej då va din häst bara otroligt lik en annan häst.. din e verkligen skit finn älskar shires.. haha fast mitt absolut första möte med en shire va när en jätte stor shirehingst ställde ner all sin tyngd på min fot (kunde inte stödja på foten på en vecka:rofl:)

:eek:Ja inte vill man få en hel shire på foten:cry:

Har bara lyckats bli trampad en gång av min häst, precis i början när han kommit hem till oss.

Och tänk vad bra det blir, när man jobbar på, och visar hästen var mitt utrymme/space är, då slipper man få en shire/häst på foten:):bow:

bollnas12.jpg

Uppvisning Bollnäsfestivalen

bollnas17.jpg

Köper Cola

bollnas16.jpg

...till Kenzo

bollnas25.jpg

Lyssnar på musik

dd19.jpg

Uppvisning mindre ställe

alvdansen9.jpg

I folkhavet på Älvdansen

alvdans.jpg

Uppvisning på Älvdansen

langnas4.jpg

Uppvisning på annat ställe

dd8.jpg

Hittade en trappa

krun.jpg

En härlig höstdag för ett par år sedan

0031.jpg

En omväg till stallet

spirit_.jpg

Träningshäst

spirit3_.jpg

spirit4_.jpg

mkenzo2.jpg

Hoppning

uppv3.jpg

Uppvisning på en travbana, spin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka