Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har de med ludd, använt nu ca 1 år och de är kanon! Drar inte åt sig vatten alls förutom om man dränker dem i en hink....tvättas i maskin och blir som nya. Sitter bra på benen, jag är supernöjd!
Fast det är ju typ det man gör när man rider genom vatten.. Det är ju som att dränka dem i en hink. De blir inte alls tunga och äckliga ändå?
Eftersom jag såg att du ännu inte fått svar blandar jag mig med i leken...
Precis som novali har jag dem med ludd, och saken är den att exakt som hon säger, så suger de åt sig massor av vatten och blir tunga om du dränkar dem i hink, men INTE när man använder dem- ens i vattenhinder. de sitter verkligen toppenbra hela ritten!! (förutsatt att de är rätt strl)
Sen är det ju inte direkt ngn nackdel att de gärna kan tvättas i maskin... Då torkar de snabbt också!
Eftersom jag såg att du ännu inte fått svar blandar jag mig med i leken...
Precis som novali har jag dem med ludd, och saken är den att exakt som hon säger, så suger de åt sig massor av vatten och blir tunga om du dränkar dem i hink, men INTE när man använder dem- ens i vattenhinder. de sitter verkligen toppenbra hela ritten!! (förutsatt att de är rätt strl)
Sen är det ju inte direkt ngn nackdel att de gärna kan tvättas i maskin... Då torkar de snabbt också!
Tror att det kan vara svårt att hitta skydd som inte blir varma,