Black sails :love:
The Bletchley Circle
Agent Carter
Orange is the new black

Såg Hemlock Grove tidigare, och det har kommit en tredje säsong som jag inte har sett. Det är märklig och mörk serie.

. Alla avsnitt finns pa BBC iplayer som ni kan see med en VPN som typ Google Hola installerad.
Hola är dock inget bra program, eftersom det lånar andras IP-adresser, förenklat förklarat. Någon som lånar din IP-adress kan surfa på icke bra-sidor så att säga... bara en liten notis.

Just nu är jag insnöad på Shadowhunters på netflix. :o
Dålig skådespelare, skämskudden framme, men såna serier har en viss charm att jag inte kan sluta titta... :angel:

Just nu är jag insnöad på Shadowhunters på netflix. :o
Dålig skådespelare, skämskudden framme, men såna serier har en viss charm att jag inte kan sluta titta... :angel:
Jag började också se den, men den var verkligen jobbigt dålig! Brukar annars stå ut pga den där charmen du nämner, men Shadowhunters var bara för kass :p

Har börjat kolla på Sleepy Hollow istället, det är betydligt bättre!

Jag vet att andra nämt den flera gånger i tråden men jag måste bara understryka: Orsnge is the new black is the shit! HUR har jag kunnat missa den så länge?!

Vad ser ni på Netflix? Vad rekommenderar ni?

Jag har precis sett klart alla säsonger av Shameless :cry:

Jag älskar Peaky Blinders!
Sen gillar jag Suits, Orange is the new black, Sherlock Holmes, Bron och Orphan Black.
Vill man ha tramsigt kul är How I met your mother och The big Bang theory lämpliga.

Jag vet att andra nämt den flera gånger i tråden men jag måste bara understryka: Orsnge is the new black is the shit! HUR har jag kunnat missa den så länge?!
Den orkade jag bara med 5-6 avsnitt av! Jag blev så deppig av miljön och att alla var så elaka mot varann. Jag är för blödig.

Jag har lite för dåligt tålamod för att se serier i allmänhet på netflix. Ser bara sådana serier som sänds i samma takt som de går att ladda ner eller sådana som släpps hela säsonger på en gång direkt. Annars finns jättemånga av "mina" serier på netflix, men säsongerna är ju inte kompletta/uppdaterade..

Just nu ser jag på Daredevil och Shadowhunters. Kommer se Orphan Black när den drar igång igen också. Och kanske skaffar viaplay igen för att se Outlander när den nya säsongen startar.

Annars är netflix grymt om man gillar att slökolla på gamla serier, typ Buffy :)

Hörrni nån som är i Sverige - finns Broadchurch säsong 2 på Netflix? Nån som kan kika?

Jag betalar för barnprogrammen, de har väldigt bra utbud och så kan barnet ha ett eget konto så kan inte se något som är för vuxna.

Jag skaffade det för att se Agent Carter (älska en snygg kvinna som är smart och kan slåss) men har också sett Brooklyn 99 (väntar på säsongen 3) och lite på många serier.
Just nu ser jag på gotham själv (är faktiskt bra, skulle jag aldrig tro) och House of cards med @fryckan

• Tv-serier:
Modern Family :D
Hannibal :nailbiting:
New Girl :D
Unbreakable Kimmy Schmidt :D

• Tecknat:
All Hail King Julien :p
Home :love:

• Dokumentärer:
Cocaine Cowboys Reloaded :eek:
My Beautiful Broken Brain :crazy:
Blackfish :cry:
Twinsters :D
We Are Legion :grin:
Tricked :mad:
Tyke Elephant Outlaw :cry:
Making A Murderer :nailbiting:

Här är en lista på det senste jag kollat! Allt som står med är sådant jag rekommenderar starkt. Gillar man dokumentärer om djur så kolla Blackfish & Tyke. Tårarna var inte långt borta kan jag säga.

Har med smileys försökt dokumentera mina ansiktsuttryck medans jag kollat på filmerna/serierna. Helt ointressant egentligen, oh well! :banana:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: snorp
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
624
Senast: tanten
·
Kultur Jag ser på denna serie och det finns fem säsonger på Netflix. I USA finns det 7 säsonger men jag kan inte någonstans hitta var jag kan...
Svar
0
· Visningar
541
Foder & Strö Min äldre häst har svårt att hålla hullet. Veterinären rekommenderade att jag skulle ge olja. Vad för olja ska jag ge för hullet...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka