Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hola är dock inget bra program, eftersom det lånar andras IP-adresser, förenklat förklarat. Någon som lånar din IP-adress kan surfa på icke bra-sidor så att säga... bara en liten notis.. Alla avsnitt finns pa BBC iplayer som ni kan see med en VPN som typ Google Hola installerad.
Jag började också se den, men den var verkligen jobbigt dålig! Brukar annars stå ut pga den där charmen du nämner, men Shadowhunters var bara för kassJust nu är jag insnöad på Shadowhunters på netflix.
Dålig skådespelare, skämskudden framme, men såna serier har en viss charm att jag inte kan sluta titta...
Vad ser ni på Netflix? Vad rekommenderar ni?
Jag har precis sett klart alla säsonger av Shameless
Den orkade jag bara med 5-6 avsnitt av! Jag blev så deppig av miljön och att alla var så elaka mot varann. Jag är för blödig.Jag vet att andra nämt den flera gånger i tråden men jag måste bara understryka: Orsnge is the new black is the shit! HUR har jag kunnat missa den så länge?!
Nope, bara 1a.Hörrni nån som är i Sverige - finns Broadchurch säsong 2 på Netflix? Nån som kan kika?
Nä men nu blir jag upprörd. Tvåan kom väl ut under 2015? (törs inte googla pga risk för spoilers)Nope, bara 1a.
Haha, ingen aning, jag sökte bara på Netflix lite snabbt.Nä men nu blir jag upprörd. Tvåan kom väl ut under 2015? (törs inte googla pga risk för spoilers)
Ah ok. Tack för sökandet .Haha, ingen aning, jag sökte bara på Netflix lite snabbt.
5:e januari 2015 började säsong 2 sändasNä men nu blir jag upprörd. Tvåan kom väl ut under 2015? (törs inte googla pga risk för spoilers)
Men vad sega Netflix är!5:e januari 2015 började säsong 2 sändas
De är supersega, ligger flera säsonger efter på många serier.. Hopplöst!Men vad sega Netflix är!
Gillar man dokumentärer om djur så kolla Blackfish & Tyke. Tårarna var inte långt borta kan jag säga.
Gud så värdo .De är supersega, ligger flera säsonger efter på många serier.. Hopplöst!