Jamen jag med!! Är fett sexuellt frustrerad så jag trodde det var därför men det kanske helt enkelt är så att Javier är het nog att pull off både mustasch och tajta byxor .
Hahaha ja! Verkligen inte en lätt uppgift!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen jag med!! Är fett sexuellt frustrerad så jag trodde det var därför men det kanske helt enkelt är så att Javier är het nog att pull off både mustasch och tajta byxor .
Men du är gaaaaalen! Hur kan man somna till Narcos? Jag tyckte att det var spännande och engagerande från första stund och så älskar jag att det utspelas i Colombia istället för i USA. Och så är spanskan så rolig!Narcos tyckte jag var skittrist, somnade ifrån flera gånger
Bara ATT de pratar spanska liksom, och inte amerikansk engelska med spansk brytningMen du är gaaaaalen! Hur kan man somna till Narcos? Jag tyckte att det var spännande och engagerande från första stund och så älskar jag att det utspelas i Colombia istället för i USA. Och så är spanskan så rolig!
KL
Nu kollar jag på Broadchurch! Eller ja, gjorde tills jag blev tvungen att bo hos mapa ett tag och dom har inte internet här . MISÄREN.
Jamen verkligen! Har sett att de fått skit för att spanskan är off, inte typisk colombiansk accent, men jag tycker att det är tramsigt att hacka på. Spela roll liksom.Bara ATT de pratar spanska liksom, och inte amerikansk engelska med spansk brytning
Jag förstår mig verkligen inte på Reign, eller snarare, jag förstår mig inte på musiken i Reign
Det är det som är grejen med Reign. Dom ville locka en yngre publik så de har annan musik än man "brukar", kläder som inte är tidstypiska liksom frisyrer. Tänker bland annat på Francis pappa, kungen, med sitt rakade hår.
Call the Midwife har väl några säsonger på Netflix Gillade The Returned men den la ner... dock verkar den franska versionen vara en säsong längre så måste hitta den nånstans. Jag ser mest på typ astöntiga Disneychannel-filmer nu då jag inte hittar något som jag vill se. Antar att det blir en omtitt på PLL då jag inte minns något från de första säsongerna. OpenHeart är någon ny med korta avsnitt som var lite söt sådär.
Låter också intressant med Love! Ja, jag dissade den pga namnet och antagligen bilden.
och lära mig att tagga folk på BukeTycker definitivt att du bör kika in Love
Min med! Jag har bara sett säsong 1 och håller på med den som går på TLC nu. Skulle vilja se de som är emellan också.
Åh den vill jag se! Finns den på något vettigt streamingställe där man inte får med sig en massa virus?Säsong 2 är den absolut bästa! (Åtminstone av de fyra säsonger jag har sett )
Åh den vill jag se! Finns den på något vettigt streamingställe där man inte får med sig en massa virus?