R
Raderad medlem 6459
Aaaaaah lycka! Åh SOM jag har väntat alltså. I morgon ska jag bara ligga i sängen, kolla på Narcos och äta kakor. FY FAN VAD FINT!Hela säsongen är ute! 10 avsnitt. Så grymt bra serie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaaah lycka! Åh SOM jag har väntat alltså. I morgon ska jag bara ligga i sängen, kolla på Narcos och äta kakor. FY FAN VAD FINT!Hela säsongen är ute! 10 avsnitt. Så grymt bra serie!
Låter som ett helt utmärkt sätt att spendera dagen!Aaaaaah lycka! Åh SOM jag har väntat alltså. I morgon ska jag bara ligga i sängen, kolla på Narcos och äta kakor. FY FAN VAD FINT!
Stackare! Vi lämnar inte soffan här .Ja, Narcos är äntligen ute! Tyvärr förväntas jag jobba hela helgen...
Med risk för att upprepa mig självStackare! Vi lämnar inte soffan här .
PS Andra säsongen är så också så jääääävla bra!!!
Hojta sen när du hunnit se så kan vi diskutera!Med risk för att upprepa mig själv
Såg också den! Tyckte den var väldigt bra faktiskt.Igår såg jag dokumentären med Backstreet Boys
Hunnit med 2½ avsnitt än så länge. Arbete är ett gisselHojta sen när du hunnit se så kan vi diskutera!
Stackare! Jag har tusen åsikter så koooooolla nu så vi kan diskurera. Skit i jobbet!Hunnit med 2½ avsnitt än så länge. Arbete är ett gissel
Haha. Det bör väl ändå vara en rimlig anledning att missa jobbet för? Det är ju Narcos, ffsStackare! Jag har tusen åsikter så koooooolla nu så vi kan diskurera. Skit i jobbet!